plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۲۹۳۳۲
در مراسم بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در یزد

سعید جلیلی: شهید حاج قاسم سلیمانی، تمام برنامه‌های دشمن را ناکام گذاشت

هدف اصلی دشمنان این است که ملت و نظام را از هم جدا کنند
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با ایمان، اخلاص و فداکاری و برنامه‌ریزی، تمامی محاسبات دشمنان را در منطقه ناکام گذاشت و الگوی عزت، سربلندی و مقاومت برای آزادیخواهان جهان شد. ملت ایران و امت اسلام و منطقه مدیون ایثار و فداکاری شهیدان و سردار حاج قاسم سلیمانی است.
سعید جلیلی: شهید حاج قاسم سلیمانی، تمام برنامه‌های دشمن را ناکام گذاشت
به گزارش ایصال نیوز، سعید جلیلی روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در جمع مردم یزد افزود: شهید از ابتدای زندگی در سایه اخلاص برای دین خدا و تحقق ارزش‌های الهی فداکاری کرد و مزد او شهادتی بود که سال‌ها در آرزوی آن بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی ده‌ها سال به دنبال شهادت بود و همه وجود خود را وقف دین و مردم کرد ادامه داد: دشمنان خیال می‌کردند با یک حرکت مذبوحانه و محاسبات غلط خود به هدفشان می‌رسند در حالی که این شهادت موجب ذلت استکبار و همبستگی ملت‌ها و رویش‌های جدیدی در کشور شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: دشمنان به خیال واهی خود می‌خواستند با به شهادت رساندن سردار دل‌ها از حرکت مقدس او در نجات مردم منطقه از داعش جلوگیری کنند در حالی که این هدف و آرمان بیش از گذشته تقویت و به راه خود ادامه می‌دهد.

جلیلی بیان کرد: ملت ایران و امت اسلام و منطقه مدیون ایثار و فداکاری شهیدان و سردار حاج قاسم سلیمانی است و ما میراث‌دار آنها هستیم و باید با وحدت، بصیرت و دشمن‌شناسی راه شهدا را بیش از گذشته ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: هدف اصلی دشمنان در توطئه‌های مختلف فرهنگی و اقتصای این است که ملت و نظام را از هم جدا کنند تا به اهداف شوم خود برسد در حالی که ملت ایران با تکیه بر دین و ارزش‌های الهی به راه عزت بخش خود ادامه می‌دهد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی بیان کرد: این حرکت ذلیلانه دشمنان و آمریکایی‌ها در ترور و به شهادت رساندن شهید سلیمانی اوج کینه و شکست آنها را در جهان اسلام و منطقه و تلاش مخلصانه شهدای مدافع حرم نشان داد.

جلیلی بیان کرد: دشمنان در برهه کنونی در جنگ تمام عیار ترکیبی به دنبال تردید افکنی و شبهه افکنی است و ملت ایران در سایه ایمان تمامی گزینه‌های استکبار جهانی را شایسته خنثی کرده و باید همچنان در مسیر حق و حقیقت گام بردارد.

وی گفت: در ۴۳ سال گذشته دشمنان از تمام گزینه‌ها در بخش‌های نظامی، فرهنگی و اقتصادی استفاده کرده که تاکنون تمامی آنها نقش بر آب شده و قطعا نقشه دشمنان در بین مردم قهرمان ما بی‌ اثر است.

عضو تشخیص مصلحت نظام به فعالیت‌های فرهنگی دشمنان علیه نظام اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۵۰ شبکه در فضای مجازی برای تضعیف نظام اسلامی مرتب برنامه تولید و پخش می‌کنند و هدفشان فشار حداکثری است.

جلیلی گفت: دشمنان که در تمامی گزینه‌های روی میز خود علیه انقلاب اسلامی دچار شکست شده شعار زندگی و آزادی می‌دهد در حالی اهداف آنها برای مردم و نسل جوان ما مشخص است و دیگر اثری ندارد.

وی اظهار کرد: امروز در سایه ایمان، اخلاص و بصیرت مردم دشمن به دست و پا افتاده و چون احساس خطر می کند به تلاش‌های مذبوحانه متوسل شده چون تمدن دینی در مقابل آنها ایستاده است.

وی یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و مرحوم مصباح یزدی را گرامی داشت و در خصوص خدمات و تلاش علمی این مرحوم مطالبی بیان و شناخت راه عالمان دینی به خصوص برای جوانان تاکید کرد.

در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار و اقشار مختلف مردم حضور داشتند به یاد شهیدان و سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه مداحی صورت گرفت.

جلیلی در سفر به یزد، عصر امروز در جمع اساتید و دانشجویان مراکز آموزش عالی یزد نیز سخنرانی و سوالات دانشگاهیان را پاسخ می دهد./ایرنا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما