plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۰
کد مطلب : ۲۹۳۲۵

حمله جنگنده‌های صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه در دومین روز از سال نو میلادی، به فرودگاه بین‌المللی دمشق حمله کردند که علاوه بر شهادت و جراحت ۴ نفر، باعث توقف فعالیت این فرودگاه شد.
حمله جنگنده‌های صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق
به گزارش ایصال نیوز، خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) بامداد دوشنبه خبر داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در جنوب دمشق حمله کرده‌اند.

طبق گزارش‌ها، سامانه‌های پدافند هوایی ارتش سوریه نیز به مقابله و رهگیری با موشک‌های شلیک‌شده توسط جنگنده‌های اسرائیلی پرداختند.

دقایقی بعد یک منبع رسمی در ارتش سوریه به سانا گفت: «دشمن صهیونیستی با شلیک چندین موشک از سمت شمال شرق دریاچه طبریا، فرودگاه دمشق و اطراف آن را هدف قرار داد. این تجاوزات رژیم صهیونیستی منجر به شهادت دو نظامی و زخمی شدن دو تن دیگر و خسارات مادی شد. فعالیت فرودگاه بین المللی دمشق هم متوقف شد».

  حدود دو هفته پیش رژیم صهیونیستی با چند فروند موشک از سوی شمال شرق دریاچه طبریا، نقاطی را در اطراف دمشق با موشک بمباران کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه موشک‌ها را رهگیری و شماری از آنها را منهدم کرده بود.

این حملات هوایی اسرائیل در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم جعلی اسرائیل در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی در بیشتر مواقع این حملات دفع شده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما