plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۲۹۲۶۳
در سخنرانی در تجمعی مردمی در قزوین

سردار رمضان شریف: سردار حاج قاسم سلیمانی رمز موفقیت ما و شکست دشمن است

آرمان های انقلاب همچون خورشید تابناک می درخشد
سردار رمضان شریف، حاج قاسم سلیمانی را رمز موفقیت ملت ایران و شکست دشمن دانست و تاکید کرد: به رغم توطئه ها و فتنه آفرینی های زنجیره‌ای دشمنان ، آرمان‌های انقلاب اسلامی همچون خورشید تابناک می درخشد و الهام بخش مردم جهان است.
سردار رمضان شریف: سردار حاج قاسم سلیمانی رمز موفقیت ما و شکست دشمن است
به گزارش ایصال نیوز، صبح امروز تجمع مردمی روز بصیرت با حضور مسوولان و مردم قزوین و با سخنرانی سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان آزادی قزوین برگزار شد.

سردار شریف در این مراسم بیان کرد: مردم مومن و ولایت مدار شهر قزوین؛ شهیدان بزرگواری تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کردند و سه هزار شهید این استان شهیدپرور سندی بر ولایت پذیری و انقلابی گری استان قزوین است.  

وی با بیان اینکه مردم استان قزوین جزو استان های پیشرو در دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  هستند و خدا را شاکریم که ۴۳ سال پایمردی ملت، دشمنان را به ورطه سقوط و یأس کشانده است اظهار کرد: دشمن همان دشمن عنود همیشگی است که به دنبال براندازی نظام و تجزیه کشور و از بین بردن سرمایه های کشور است که در طول ۴۳ سال فتنه های مختلفی را ایجاد کرد اما امروز پس از گذران تمام آن فتنه ها،آرمان های انقلاب همچون خورشید تابناک می درخشد و الهام بخش مردم جهان است و مسلمانان به داشتن رهبری همچون رهبر انقلاب افتخار می کنند و به داشتن فرمانده ای لایق همچون قاسم سلیمانی بر خود می بالند و همه اینها از برکات انقلاب اسلامی است که امام راحل آن را بنیانگذاری کرد و رهبر معظم انقلاب پس از امام راحل، مستحکم، با قدرت و به پشتوانه خداوند و ملت مقتدر راه امام(ره) آن را امتداد داد.

وی در ادامه اضافه کرد: ما در گام دوم انقلاب به برکت رهبری حکیم، تلاش مجاهدانه مردم و برکت خون پاک شهدا توانستیم پایه های انقلاب را مستحکم کنیم و امروز روی سکوی مستحکمی ایستاده ایم و دشمنان در حضیض  ضعف هستند و این اغراق نیست بلکه واقعیت جامعه است.

سردار شریف با بیان اینکه چطور ممکن است رییس جمهور فرانسه با یک زن خبرنگار  که هیچ احترامی برای خانواده قائل نیست، امروز می خواهد مردم ایران را آزاد کند! افزود: بر همه روشن است گروههایی همچون منافقین که دستشان به خون ۱۷ هزار شهید آلوده است نمی توانند برای کشور نسخه ای بنویسند. از عجایب تاریخ است که این گروهک ها می خواهند ملت ایران را آزاد کنند. این نشان ضعف دشمن است و گرنه کسانی که با روابط بین الملل آشنا هستند می دانند قدرت ایران بیش از آن چیزی است که آنها بخواهند در فضای مجازی منتشر کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه ضمن اشاره به مقابله ۴۳ ساله ایران اسلامی با  امریکا، صهیونیست ها ، قارون های منطقه و گاوهای شیرده تصریح کرد: ایران امروز در بالاترین قله های اقتدار است و آنها در اوج ضعف  به ما التماس می کنند ک دست از توسعه منطقه ای خود بردارید ! و بر اساس ادعای خود نیز اصرار می کنند که به روسیه پهپاد صادر نکنید تا اوکراین بیش از این تضعیف نشود و این همان اقتدار ایران اسلامی است که در منطقه می درخشد .

وی با بیان اینکه امروز به برکت تلاش مجاهدانه فرزندان شما در نیروهای مسلح کشور به چنان قدرتی رسیده است که دشمنان دندان طمع تجاوز نظامی به کشور را کشیده اند و می دانند پاسخ ما در این زمینه نابودی حکومت غارتگر آنها همچون رژیم  متجاوز اسراییل خواهد بود، خاطرنشان کرد: ما با شهیدانمان و امام امت پیمان بسته ایم و به رهبر انقلاب اعلام می کنیم که تا آخرین قطره خون برای تحقق تدابیر حکیمانه اتان سر از پا نخواهیم شناخت.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی الهام بخش تمام آزادی خواهان جهان بوده و شهدای محور مقاومت مظهر انقلاب اسلامی هستندگفت:  امروز در تاریخ صهیونیست ها ببینید که هیچ روزی است که  صبح را با آرامش به شب رسانده باشند ؟ و این یعنی قدرت جبهه مقاومت و میدان فرزندان فلسطین در مقابله با صهیونیست ها. در حالی که صهیونیست پاشنه آشیل آمریکا درمنطقه  است.

سردار شریف یادآور شد: شما نمی توانید به حکومت ایران ضربه ای وارد کنید بنیان های انقلاب بر پایه تعالیم دینی و فرهنگ ائمه و شیعی نهاده شده است و هیچ قدرتی در مقابل قدرت حق ماندگار نیست.

وی افزود: سردار سلیمانی رمز موفقیت ما ،  شکست دشمن را اینگونه بیان می کند که رمز همه پیروزی های ما در این یک جمله است که علت پیروزی ما این است که یک مرجع تقلید متدین، اسلام شناس و جهان شناس رهبر ماست و ما بر پایه فتوای او عمل می کنیم. همان گونه که امام راحل فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت آسیب نبیند.

سخنگوی سپاه بیان کرد: چرا دشمن در  اغتشاشات اخیر نوک فلش حملات خود را به ولایت گرفته است؟ دشمن همه شکست ها و ناکامی های خود را ناشی از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب می داند اما بداند که جان ما فدای رهبر انقلاب است و تا زمانی که مردم مقاوم و جان بر کف هستند به دشمن اجازه هیچ پیشرفت و پیروزی نخواهیم داد.

وی اضافه کرد: تشییع شهدا و حضور مردم در مراسمات مانند حماسه امروز ، نشان قدرت ملت ماست، نه یک فوتبالیست و یا هنرمند دون پایه ای که تا له یمن  برکت ملت به جایی رسیده  امروز طلبکار شده است. سربلندی و افتخار از آن ملت ماست.

سردار شریف  در پایان تاکید کرد: در ۴۴ سال گذشته آمریکایی ها تا به امروز هیچ برگ برنده ای ندااشته اند ، آنها از حضور و حمایت صدام تا خلق داعش هیچ نفعی نبردند و قطعا  اغتشاشات اخیر نیز چیزی عاید آنها نخواهد کرد  و یک برگ زرین دیگر بر برگ های زرین انقلاب اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما