plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
کد مطلب : ۲۹۲۲۸

زلنسکی: تا پیروزی بر روسیه راهی نمانده است

رئیس جمهور اوکراین در اظهاراتی در آستانه سال نو میلادی و همزمان با گذشت 10 ماه از تجاوز روسیه به خاک اوکراین، اعلام کرد که این کشور به زودی بر روسیه پیروز می شود.
زلنسکی: تا پیروزی بر روسیه راهی نمانده است
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از شبکه الجزیره، در حالیکه اوکراین روزهای بحرانی را به واسطه جنگ و سرمای زمستان می‌گذراند، رئیس جمهور این کشور بر این باور است که تا پیروزی بر روسیه راهی باقی نمانده است.

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین امروز چهارشنبه در اظهاراتی گفت که اوکراین، به واسطه جنگ خود، کشورهای اتحادیه اروپا را متحد کرده است.
رئیس جمهور اوکراین در ادامه اظهارات خود آورد: اوکراین به پیروزی بر دشمن نزدیک شده است.

در حالیکه به دلیل آسیب دیدن زیر ساخت‌های انرژی در اوکراین، زندگی عادی در این کشور ساقط شده است، زلنسکی مدعی شد که اوکراین زندگی عادی را به دونباس و کریمه باز می‌گرداند.

احتمالاً اشاره رئیس جمهور اوکراین به اتحاد میان اعضای اتحادیه اروپا به همنوایی آنها در طرح تحریم‌های ضد روسیه برمی گردد، تحریم‌هایی که بیش از آنکه روسیه را متأثر سازد، کشورهای اروپایی را با بحران بی سابقه انرژی روبرو کرده است.

حملات گسترده ارتش روسیه علیه زیرساخت‌های اصلی اوکراین در شهرهای مختلف پس از انفجار پل کریمه در ۱۶ مهر آغاز شده و به گفته ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در نتیجه این حملات تاکنون نزدیک به ۴۰ درصد زیرساخت‌های انرژی اوکراین از بین رفته است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما