plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۲۹۲۱۱

هکرهای روسی اطلاعات "ارتش سایبری اوکراین" را منتشر کردند

گروه هکری RaHDit اطلاعات بیش از 700 نفر از سربازان "ارتش سایبری" اوکراین را در پورتال ضد فاشیست Nemesis منتشر کرد.
هکرهای روسی اطلاعات "ارتش سایبری اوکراین" را منتشر کردند
به گزارش ایصال نیوز، گروه هکری روسی RaHDit، اولین بخش از داده های مربوط به هکرهای اوکراینی متشکل از 759 نفر تحت عنوان ارتش سایبری اوکراین، را در سایت Nemesis منتشر کرد.

این گروه در پیامی تلگرامی خود اعلام کرد:" به مرحله دوم میرسیم. با نخبگان نیروهای سایبری اوکراین آشنا شوید. هکرهای پرسنل تمام وقت، شرکت کنندگان در مسابقات CTF ("تسخیر پرچم") در بین سازمان های اجرای قانون 404".

به گفته هکرها، داده های منتشر شده متعلق به هکرهای حرفه ای وزارت دفاع اوکراین، نمایندگان گارد ملی، موسسات آموزشی و حتی نیروهای نظامی ارتش اوکراین می باشند.

در ادامه پیام این گروه هکری آمده است:" اینها کسانی هستند که سربازان ارتش سایبری اوکراین محسوب می شوند، کسانی که نشان می دهند به کجا باید نفوذ کرد و در چه زمانی دکمه ها را فشار داد. اما آنها نیز فقط "دکور تزیینی" هستند. فردا چهره رهبران واقعی "دلقک خانه" سایبری اوکراین را نشان خواهیم داد".

در ماه نوامبر، RaHDit ،لیستی از دانشجویان و معلمان آکادمی سرویس امنیتی اوکراین را در Nemesis منتشر کرد که سرور آن قبلا توسط گروه زاریا هک شده بود. سپس اطلاعات بیش از 400 نفر که قرار بود به زودی به صفوف سرویس های ویژه اوکراین و همچنین افرادی که آنها را آموزش می دهند، بپیوندن، منتشر شد. این داده‌ها شامل آدرس‌های ثبت‌نام، شماره تلفن ها، شماره‌های فردی از ثبت دولتی افراد، آدرس‌های ایمیل و صفحات آنها در شبکه‌های اجتماعی، کدهای دیجیتال در پیام‌رسان‌های فوری و پلاک‌ها بود.

در پایان ماه سپتامبر، "هکرهای شیطانی روسی" اطلاعاتی در مورد 1.5 هزار کارمند فعال سرویس اطلاعات خارجی اوکراین، از جمله افرادی که در آن زمان در بیش از 20 کشور تحت پوشش کار می کردند، در"Nemesis" منتشر کردند.

و در ماه ژوئیه، RaHDit سرورهای دانشگاه دفاع ملی اوکراین را هک کرد، کتابچه راهنمای آموزشی آنها را دانلود کرد و به جای آن موارد "صحیح" را - در مورد جنایات رژیم کی یف در دونباس، بارگذاری کرد.

در همان ابتدای عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین، RaHDit به طور همزمان تمام 755 وب سایت دولت اوکراین را هک کرد.اسپوتنیک 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما