plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
کد مطلب : ۲۹۰۹۰
در نشست سران قوا تأکید شد

دسترسی مردم به شبکه‌های ارتباطی تسهیل شود

تأکید بر ضرورت مقابله با فشارها در حوزه‌های اقتصادی
سران قوا با قدردانی و تمجید از هوشیاری و حضور به‌هنگام مردم بصیر و آزاده ایران اسلامی در صحنه و ناکام گذاشتن دشمنان در رسیدن به اهداف شوم‌شان تصریح کردند که این حضور آگاهانه، مسئولیت همگان بویژه مسئولان را در خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و برطرف کردن مشکلات مردم مضاعف کرده است.
دسترسی مردم به شبکه‌های ارتباطی تسهیل شود
به گزارش ایصال نیوز، در نشست امروز روسای قوای سه‌گانه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، سران قوا با اشاره به روند پیشرفت‌های اقتصادی کشور، بر ضرورت همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر قوای مجریه، مقننه و قضائیه برای مقابله با فشارهای دشمنان در حوزه‌های اقتصادی تاکید کردند.

سید ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف و غلامحسین محسنی اژه‌ای در این نشست با قدردانی و تمجید از هوشیاری و حضور به‌هنگام مردم بصیر و آزاده ایران اسلامی در صحنه و ناکام گذاشتن دشمنان این مرز و بوم در رسیدن به اهداف شوم‌شان تصریح کردند که این حضور آگاهانه، مسئولیت همگان بویژه مسئولان را در خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و برطرف کردن مشکلات مردم مضاعف کرده است.

سران قوا همچنین با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه فناوری اطلاعات بر ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به شبکه‌های ارتباطی و سرعت بخشیدن به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات تاکید کردند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما