plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۲۸۷۱۹
سرهنگ میثم گوهری آرانی خبر داد

عاملان سنگ پرانی به کامیون های عبوری در نجف آباد دستگیر شدند

اخلال در نظم عمومی و ایراد خسارت به اموال و اشخاص جرم است
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از توابع استان اصفهان از دستگیری عاملان سنگ پرانی و ترقه پرانی به کامیون‌های عبوری در جاده‌های این شهرستان خبر داد.
عاملان سنگ پرانی به کامیون های عبوری در نجف آباد دستگیر شدند
به گزارش ایصال نیوز از پلیس، سرهنگ میثم گوهری آرانی در این رابطه افزود: در پی اقدام اخیر تعدادی اراذل و اوباش در برهم زدن امنیت و اخلال در فعالیت خودروهای عبوری در جاده‌های این شهرستان، بررسی موضوع شناسایی و دستگیری این افراد به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مأموران انتظامی این فرماندهی با گشت زنی در جاده‌های این شهرستان ۶ نفر را که با استفاده از ۲ دستگاه خودرو سواری اقدام به سنگ پرانی و پرتاب مواد محترقه انفجاری به سمت خودرو های عبوری سنگین می‌کردند ،شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه حین ارتکاب جرم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری در این خصوص تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر اینکه اخلال در نظم عمومی و ایراد خسارت به اموال و اشخاص جرم بوده و پلیس با قاطعیت با این مجرمان برخورد می‌کند، گفت: شهروندان و رانندگان در صورت مشاهده و اطلاع از اینگونه موارد، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان نجف آباد در فاصله در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما