plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۰
کد مطلب : ۲۸۶۶۵

انگلیس 3 - 0 سنگال، سه شیرها ترانگا را به توپ بستند!

انگلیس توانست در یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، سنگال را با ۳ گل شکست دهد و با یک پیروزی مقتدرانه راهی دور بعدی شود.
انگلیس 3 - 0 سنگال، سه شیرها ترانگا را به توپ بستند!
به گزارش ایصال نیوز، تیم ملی فوتبال انگلیس شامگاه یکشنبه موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر تیم ملی سنگال را از پیش رو بردارد و به جمع ۸ تیم برتر جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کند.

هری کین، جوردن هندرسون و بوکایو ساکا گل‌های انگلیس را در این دیدار وارد دروازه مندی کردند.

۳۰ دقیقه نخست بازی برخلاف انتظارها پیش رفت و توپ و میدان در اختیار سنگال بود اما نبوغ فردی بلینگهام معادلات را بر هم زد و گل اول هندرسون روند بازی را تغییر داد.

بعد از گل اول سه شیرها، سنگال به بازی احساسی روی آورد که ماحصل آن دریافت گل دوم روی یک ضد حمله بود.

در نیمه دوم هم تعویض‌های آلیو سیسه جواب نداد و باز هم در ضد حمله‌ها غافلگیر شدند تا گل ساکا امضای محکمی پای پیروزی انگلیسی‌ها باشد.

خط دفاع انگلیس در این بازی شب سختی را سپری نکرد و پیکفورد فقط یک بار مجبور به انجام واکنش شد تا سه شیرها به راحتی به دور یک چهارم نهایی صعود کنند.

با این نتیجه، دیداری که از مدت‌ها قبل برنامه ریزی شده بود، بین دو تیم انگلیس و فرانسه قطعی شد و سه شیرها برای رسیدن به نیمه‌نهایی حالا باید از سد مدافع عنوان قهرمانی عبور کنند.

بهترین بازیکن:
فیل فودن، ستاره ۲۲ ساله منچستر سیتی را می‌توان بهترین بازیکن زمین قلمداد کرد. او که در دو بازی نخست نیمکت نشین رحیم استرلینگ بود پس از انتقادهای فراوان به ساوتگیت به ترکیب سه شیرها اضافه شد و توانست در این بازی دو پاس گل ارسال کند و نقش مهمی در صعود انگلیس در این بازی ایفا کند. اتفاقی که احتمالا استرلینگ را تا پایان جام نیمکت نشین این ستاره ۲۲ ساله کند./ورزش سه 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما