plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۲۸۶۴۸
هلند 3 - 1 آمریکا

بازی تماشایی هلندی‌ها آمریکا را حذف کرد

پرواز با دامفرایز
هلند در یک بازی تماشایی و پرموقعیت موفق شد با سه گل آمریکا را شکست داده در مرحله بعد به رقابت سخت با آرژانتین می رود.
بازی تماشایی هلندی‌ها آمریکا را حذف کرد
به "گزارش ایصال نیوز، در دیدار هلند و آمریکا در مرحله یک هشتم جام جهانی ۲۰۲۲ شنبه شب که در ورزشگاه بین المللی خلیفه (دوحه) و از ساعت ۱۸:۳۰ با داوری ویلتون سامپایو (برزیل)  برگزارشد، هلند موفق شد با سه گل ایالات متحده را شکست دهد.

بر خلاف جریان بازی و تسلط بازیکنان آمریکا روی دروازه هلند، هلندی‌ها با نمایشی چشم‌نواز نشان دادند چرا تیمی خطرناک در جام هستند.

بازی تک ضرب و هماهنگ بازیکنان هلند از نیمه‌های زمین شروع شد و به جناح راست محوطه آمریکا و دومفرایز رسید.

دنزل دومفرایز پاس زمینی را به نزدیکی‌های نقطه پنالتی رساند. دپای با سرعت بالا خودش را به توپ رساند و با یک ضربه پای راست دقیق توپ را به دور از دستهای ترنر و گوشه دروازه امریکا رساند تا هلند خیلی زود خودش را در بازی از آمریکا پیش ببیند.

در نیمه اول برخلاف جریان بازی هلند خیلی زود به گل اول بازی رسید و پیش افتاد. یانکی‌ها در ادامه در خلق موقعیت جدی گلزنی ناکام بودند.

هلند با کنترل امریکا اجازه گلزنی به آنها را نداد و در وقت‌های تلف شده نیمه اول هم گل دوم را زد تا با خیالی راحت به رختکن برود.

در نیمه دوم هلند همچنان هر زمانی اراده می‌کرد به دروازه آمریکا می رسید اما سیوها و واکنش‌های ترنر دروازه‌بان این تیم آنقدر آنها را در بازی نگه داشت تا یاران او یکی از گل‌های خورده را جبران کنند.

در ادامه لاله آهنی با تغییرات تاکتیکی به موقع در فاصله زمانی کوتاه روند بازی را برگرداند و این بار ستاره گلساز تیمش دومفرایز، روی پاس بلیند دروازه آمریکا را باز کرد تا هلند با سه گل پیش بیفتد.

در ادامه شاگردان برهالتر هرچه تلاش کردند به در بسته زدند و داور در نهایت بعد از ۶ دقیقه وقت اضافه پایان بازی را با شکست تیم ملی آمریکا اعلام کرد تا هلند به جمع ۸ تیم پایانی جام جهانی قطر صعود کند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما