plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۲۸۵۹۸
در ششمین کنگره بازار سرمایه ترکیه

اردوغان: به آینده روشن اقتصاد ترکیه اعتماد کنید

درهای اقتصاد ترکیه به روی تمامی سرمایه‌گذاران باز است
رئیس‌جمهور ترکیه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر کشور در زمینه تجارت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی خواست به آینده روشن اقتصاد ترکیه اعتماد کنند.
اردوغان: به آینده روشن اقتصاد ترکیه اعتماد کنید
به گزارش ایصال نیوز، ششمین کنگره بازار سرمایه ترکیه که امسال توسط انجمن بازار سرمایه کشور (TSPB) با موضوع "فراتر از امور مالی؛ سرمایه گذاری برای آینده جهان" برگزار می‌شود، با قرائت پیام رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه آغاز شد.

اردوغان در این پیام با آرزوی مثمر ثمر واقع شدن ششمین کنگره بازار سرمایه ترکیه برای کشور، ملت، اقتصاد و تمامی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اظهار داشت: به کشورمان و استانبول زیبای ما خوش آمدید.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنان به تلاش خود برای اینکه استانبول محل تقاطع تمدن‌، فرهنگ و قاره‌ها باشد، ادامه می‌دهیم. به آینده روشن اقتصاد ترکیه اعتماد کنید.

اردوغان با تاکید بر اینکه استانبول به یکی از مراکز مهم مالی جهانی تبدیل خواهد شد، گفت: با اقداماتی که در اقتصاد، دیپلماسی، تجارت، گردشگری، حمل‌ونقل و بسیاری از زمینه‌های دیگر انجام داده‌ایم، در راستای این هدف گام‌های محکمی برمی‌داریم. یقین دارم این کنگره که به یک برند در بازار سرمایه تبدیل شده است، کمک زیادی به تحقق اهدافمان خواهد کرد.

وی با اشاره به دوران پسا کرونا گفت: ترکیه با زیرساخت‌های بهداشتی قوی، قدرت تولید، قابلیت بازیابی سریع و بسیاری از مزایای دیگر یکی از ستاره‌های درخشان اقتصادی سال‌های اخیر است.

اردوغان اظهار داشت: سیاست‌های متعادل و صلح‌جویانه‌ای که ما از اولین روزهای بحران اوکراین و روسیه با موفقیت دنبال کرده‌ایم، نقش استراتژیک ترکیه را بیش از پیش تقویت کرده است.

وی افزود: مجددا تاکید می‌کنم که درها و قلب‌های ما به روی تمامی سرمایه‌گذارانی که به ترکیه اعتماد دارند و سرمایه‌گذاری می‌کنند باز است. به آینده روشن اقتصاد ترکیه اعتماد کنید.آ ناتو لی 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما