plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۲۸۵۸۸
در اجتماع طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی

سرلشکر سلامی: امروز «دشمن» می‌خواهد ایران به مخروبه تبدیل شود

می‌خواهیم ایرانی بمانیم و مسلمان ایرانی باشیم
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز به رغم اینکه دشمن می‌خواهد ایران به مخروبه تبدیل شود، ایران در حال ساخته‌شدن است تصریح کرد: ایران توانسته امروز به عنوان یک قدرت مقتدر ظاهر شود و دشمن در حال فرار از جهان اسلام است و وقتی می‌بیند هر چه فشار بیاورد، این ملت مستحکم‌تر می‌شود، به غضب می‌آید.
عکس از محسن رحیمی/میزان - عکس آرشیوی ست
عکس از محسن رحیمی/میزان - عکس آرشیوی ست
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، اجتماع عظیم ۱۰هزار نفری طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی با حضور سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در شیراز برگزار شد.

فرمانده کل سپاه در این اجتماع عظیم، حضرت زینب(س) را تجلی والای انسانی و عرفانی در قالب یک زن عنوان و اظهار کرد: همواره در تاریخ ۴۳ساله انقلاب‌مان برای غلبه بر هر مشکل، چالش، بحران و هر جنگی، یک فرمول دفاع همه‌جانبه داریم و امام خمینی(ره) شجره طیبه بسیج را در این راه پابرجا ساختند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه هر گره‌ای هر چند پیچیده با دست بسیجیان باز شده و خواهد شد،خطاب به بسیجیان تاکید کرد: شما به پای فرزند رسول خدا صادق‌الوعد بودید و در هر صحنه سختی به داد مردم رسیدید و اگر همه دنیا در اوج نابرابری قدرت، جنگی به مردم تحمیل کرد، شما پابرجا در کنار مردم ایستادید، ترس و وحشت را به درون سنگرهای دشمن بردید و در میان باران گلوله‌ها ذکر گفتید و سرزمین‌های اشغال شده را آزاد کردید.

وی افزود: همه استکبار و دشمنان ما در همه‌جای دنیا برای نابودی شما ایستاده‌اند اما شما قوی‌تر، مستحکم‌تر و ثابت‌قدم‌تر ایستاده‌اید.

فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان با هر چه دارند سعی می‌کنند در قلب مرد و زن ایرانی تردید ایجاد کنند، اما به تعبیر قرآن نمی‌توانند شیئی را از شما بگیرند. بسیجی اولین کسی است که در سیل، زلزله، آتش‌سوزی، و جنگ به میدان می‌آید و در هر عرصه‌ای می‌درخشد.

سرلشکر  سلامی با بیان اینکه اگر فقر در‌ جایی از سرزمین‌مان رخ بنماید، اولین کسی که وارد عرصه می‌شوند، بسیجیان هستند که جان خود را در بیابان‌ها و خیابان‌ها به خطر می‌اندازد تا زندگی مردم به خطر نیفتد، تصریح کرد: بسیجی در صحنه حاضر است و سرود پیروزی می‌خواند و امید را به ارمغان می‌آورد.

وی بابیان اینکه در مقابل بسیج دشمنان بزرگی وجود دارند ادامه داد: اینها در‌ کلام‌، مثل هم عمل می‌کنند و آمده‌اند که نور بسیج را خاموش کنند چرا که از این تجلی نور خدا، هراس دارند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به عاجزبودن دشمنان در مقابل رهبری و بسیج، تاکید کرد: رهبر ما نائب امام زمان(عج) است و چند موضوع را به افتخار ملی تبدیل کرده که آمریکا نمی‌تواند آن را بپذیرد.  انقلاب اسلامی ایران در دیگر کشورها با تدبیر رهبر انقلاب، نفوذ گفتمانی یافته و باعث شده تا استقلال واقعی به ارمغان بیاید. ایران در حال ساخته‌شدن است و این امر، برای دشمنان و استکبار قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه امروز به رغم اینکه دشمن می‌خواهد ایران به مخروبه تبدیل شود، ایران در حال ساخته‌شدن است تصریح کرد: ایران توانسته امروز  به عنوان یک قدرت مقتدر ظاهر شود و دشمن در حال فرار از جهان اسلام است و وقتی می‌بیند هر چه فشار بیاورد، این ملت مستحکم‌تر می‌شود، به غضب می‌آید. برای همین است در‌ پس پرده هدایت سیاسی آشوب در ایران، دخالت آشکار دارند تا اهداف‌شان را از این مسیر دنبال کنند.

سردار سلامی گفت: دشمنان می‌خواهند جوانان ما با مدل و اندیشه غربی باشند و سعودی بیندیشند. آن‌ها وحدت ملت ایران را نمی‌خواهند و وقتی جوانان ما در تیم‌ملی پیروز شوند، آن‌ها غمگین می‌شوند و سعی می‌کنند حتی در میدان‌های ورزشی از پیروزی خوشحال نشوند، اما این ملت قوی، مقتدر و عزیز است.

 وی افزود: دشمن نمی‌خواهد ملت ایران در هیچ عرصه‌ای پیشرفت کند.

فرمانده کل سپاه گفت: ما ایرانی می‌خواهیم مستقل و خوداتکا که بتواند همه نیازهای خود را  تامین کند و از منافع حیاتی کشور و مظلومان مقتدرانه دفاع کند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما ایران را مقتدر و عزیز می‌خواهیم و تا وقتی جوانان در صحنه هستند، چنین ایرانی ساخته می‌شود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ما یک‌ ملتیم و قهرمانان بزرگی داریم گفت:  شهیدان نیرومندی  داریم که هر کدامشان برای پیش‌بردن تمدنی زیبا و بزرگ، حجت هستند. ما می‌خواهیم خواب‌های شوم و آشفته دشمنان این سرزمین را تحقق‌نیافته ببینیم. ما می‌خواهیم ایرانی بمانیم و مسلمان ایرانی باشیم.

فرمانده کل سپاه در پایان تاکید کرد: ما نه فقط برای شکست‌نخوردن بلکه برای شکست دشمن هم نیرو داریم. رهبری داریم که ما را در مسیر رشد و تعالی قرار می‌دهد. جوانانی داریم که ماهواره می‌سازند. ما کشتزارهای عظیم، انرژی ،نفت و همه ابزارهای پیشرفت عظیم را داریم اما اصلی‌ترین سرمایه ما ایمان و اراده در قلوب مردم است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما