plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۲۸۵۶۰
در هفتمین مجمع عمومی فدراسیون هتلداران ترکیه

اردوغان: ترکیه به رتبه چهارم جهان از نظر تعداد گردشگر در سال گذشته دست یافته است

با توسعه اقتصادمان، بحران‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنیم
رئیس جمهور ترکیه گفت که صعود ترکیه به رتبه چهارم جهان از نظر تعداد گردشگر و رتبه هشتم در درآمد گردشگری در سال 2021 نشان دهنده این است که امسال نیز به جایگاه بهتری خواهد رسید.
اردوغان: ترکیه به رتبه چهارم جهان از نظر تعداد گردشگر در سال گذشته دست یافته است
به گزارش ایصال نیوز، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در هفتمین مجمع عمومی فدراسیون هتلداران ترکیه گفت: اگرچه در طول دوره اپیدمی جهانی وقفه‌ای پیش آمد، اما همه ما در حال تجربه نقطه اوج کشورمان از نظر تعداد گردشگران و درآمد گردشگری هستیم.

وی با اشاره به اینکه ترکیه گنجینه‌ای است که تمام زیبایی‌های جهان شامل؛ تاریخ، طبیعت، غذا و از همه مهمتر مردمش یکجا در خود جای داده است، گفت: کشورمان برای توسعه و رشد بخش گردشگری با همه مناطق و شهرهایش مناسب است.

اردوغان تصریح کرد: تلاش‌های انجام شده در زمینه گردشگری در حال به ثمر نشستن است، صعود ترکیه به رتبه چهارم جهان از نظر تعداد گردشگر و رتبه هشتم در درآمد گردشگری در سال 2021 نشان دهنده این است که امسال نیز به جایگاه بهتری خواهیم رسید.

وی با ابراز قدردانی از همه کسانی که ترکیه را به یک برند جهانی در صنعت گردشگری تبدیل کردند گفت که در این بخش مهمان نوازی سنتی با رویکرد مدیریتی مدرن ترکیب شده است. با توسعه اقتصادمان از طریق سرمایه گذاری، اشتغال، تولید، صادرات و ساخت و ساز، بحران‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنیم که بزرگترین شایستگی ماست.

اردوغان با بیان اینکه هر زمان که ترکیه در آستانه یک پیشرفت جدید قرار می‌گیرد، بلافاصله بازی کثیفی شروع می‌شود، گفت: همه اینها از کودتاچیان گرفته تا تروریست‌ها، همه با یک ماموریت واحد هستند اگرچه نام‌هایشان تغییر کرده باشد.

وی تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند ترکیه را به باتلاق بی‌ثباتی سیاسی، عقب ماندگی اقتصادی، درگیری‌های اجتماعی و یک دولت بدون چشم‌انداز تبدیل کنند، امروز بیکار نمی‌نشینند.

اردوغان با اشاره به اینکه اقدامات گروههای تروریستی، افزایش اتهامات بی‌اساس علیه ترکیه در عرصه بین‌المللی، افزایش تبلیغات سیاه‌نمایی در شبکه‌های اجتماعی همگی محصول یک سناریو هستند، گفت: اما یک چیز وجود دارد که آنها فراموش کرده‌اند؛ «ترکیه دیگر آن ترکیه قدیم نیست».آناتولی 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما