plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۲۸۵۳۸

پرتغال با شکست اروگوئه راهی مرحله حذفی شد

دبل برونو فرناندز با کمک فیفا و فغانی
آخرین دیدار از دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ بین دو تیم پرتغال و اروگوئه برگزار شد و شاگردان سانتوس با ارائه نمایشی درخشان 2 بر صفز پیروز میدان شدند. این مسابقه با داوری علیرضا فغانی و کمک داوران محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی از ایران انجام شد.
پرتغال با شکست اروگوئه راهی مرحله حذفی شد
به گزارش ایصال نیوز، دیگو آلونسو برای بستن راه‌های نفوذ وینگرهای سرعتی پرتغال سعی کرد با سیستم 2-5-3 مانع این امر شود اما تلاش او و شاگردانش فقط یک نیمه جواب داد.

در نیمه دوم شاگردان سانتوس کاملا بر بازی مسلط شدند و فشار زیادی روی دروازه اروگوئه آوردند تا سرانجام ارسال فرناندز اولین گل پرتغالی‌ها در این بازی را ثبت کرد. البته در ابتدا تصور می‌شد که رونالدو با سر خود روی این توپ تاثیر گذاشته اما در بازبینی صحنه مشخص شد گل باید به نام هافبک منچستر یونایتد ثبت شود.

در ادامه آلونسو با تعویض‌هایش اوضاع را بهتر کرد و آن‌ها چند حمله خطرناک روی دروازه پرتغال داشتند اما کاستا به کمک تیر دروازه مانع فروپاشی دروازه پرتغال شد.

سرانجام در واپسین لحظات ضد حمله تند و تیز پرتغالی‌ها منجر به گرفتن یک ضربه پنالتی شد و فرناندز با بریس خود در این بازی، حکم صعود پرتغال را امضا کرد.

شرح گل‌ها:

پرتغال یک - اروگوئه صفر (54- برونو فرناندز): برونو فرناندز پس از اینکه توپ را به سمت چپ محوطه جریمه برد با یک ارسال دقیق قصد داشت توپ را به رونالدو برساند اما توپ بدون برخورد با سر رونالدو وارد دروازه روچت شد و گل به نام برونو فرناندز ثبت شد.

پرتغال دو - اروگوئه صفر (90+2- برونو فرناندز): پرتغالی‌ها توسط فرناندز صاحب یک ضربه پنالتی شدند و به دلیل اینکه کریستیانو دقایقی قبل از زمین بازی خارج شده بود خود فرناندز پشت توپ ایستاد و توانست با فریب روچت دروازه اروگوئه را باز کند و در این بازی دو گله شود.

 بهترین بازیکن زمین:

برونو فرناندز، هافبک ۲۸ ساله منچستر یونایتد را باید بهترین بازیکن زمین دانست. گره کور بازی به دست او باز شد و دفاع چند لایه اروگوئه را سانتر مواج این بازیکن در هم شکست.

فرناندز در این بازی ۲ بار دروازه اروگوئه را باز کرد و ۱ پنالتی هم کسب کرد و بدشانس بود که در آخرین ثانیه‌ها شوتش به تیر دروازه اصابت کرد و نتوانست اولین هت تریک خود در جام جهانی را جشن بگیرد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما