plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۲۸۴۳۱
وزیر دفاع ملی ترکیه خبر داد

دست‌کم 254 معارض، در عملیات پنجه-شمشیر ترکیه از پای درآمدند

تداوم عملیات پاکسازی برون مرزی ترکیه
وزیر دفاع ملی ترکیه با تاکید بر تضعیف تروریست‌ها در پی عملیات پنجه-شمشیر، اعلام کرد که در نتیجه عملیات پنجه-شمشیر تاکنون 254 تروریست از پای درآمده‌اند.
دست‌کم 254 معارض، در عملیات پنجه-شمشیر ترکیه از پای درآمدند
به گزارش ایصال نیوز، خلوصی آکار، وزیر دفاع ملی ترکیه پس از نهایی شدن بودجه سال 2023 وزارت دفاع ملی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به مرکز عملیات فرماندهی نیروی زمینی رفت.

آکار با حضور ژنرال یاشار گولر، رئیس ستاد کل ارتش و ژنرال موسی آوسور فرمانده نیروی زمینی، و فرماندهان یگان‌های مرزی به صورت ویدئو کنفرانس دیدار و در خصوص آخرین وضعیت عملیات پنجه-شمشیر توضیحاتی ارائه کرد.

وی ابراز داشت: در نتیجه عملیات پنجه-شمشیر توسط نیروهای هوایی کشورمان 471 هدف تاکنون مورد حمله قرار گرفته و 254 تروریست از پای درآمدند.

آکار با بیان اینکه عملیات پنجه-شمشیر، جامع و موثرترین عملیات هوایی دوره اخیر است، گفت: در این عملیات با شلیک‌های انتقام ادامه دارد، تاکنون 254 تروریست از پای درآمدند.

وی با تاکید بر تضعیف تروریست‌ها در پی عملیات پنجه-شمشیر اذعان داشت: تروریست‌ها به اهداف غیرنظامی حمله کردند. ما آن‌ها را در اسرع در نطفه خفه خواهیم کرد. ما در گذشته در کیلیس، حتای و ریحانلی این را تجربه کردیم. پاکسازی برون مرزی نتیجه بسیار مثبتی داشت.

آکار تصریح کرد: آنها با تهمت، فتنه و دروغ‌پراکنی تلاش می‌کنند موفقیت نیروهای مسلح ترکیه در مبارزه با تروریسم را تحت الشعاع قرار دهند. مجدداً تاکید می‌کنم که تنها هدف نیروی هوایی ارتش ترکیه، تروریست‌ها و ساختارهای متعلق به آنها است.

وی خاطرنشان کرد: ما با هیچ گروه قومی، مذهبی یا فرقه‌ای یا با برادران کرد یا عرب خود مشکلی نداریم. ما فقط یک هدف داریم و آن نابودی تروریست‌‌هاست. انتقام خون شهدای‌مان را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما