plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۲۸۳۶۹
جام جهانی 2022 قطر

شتر پیشگو معتقد است ایران در مصاف با انگلیس می بازد

بازار داغ پیشگویی حیوانات درباره نتایج بازی ها
یک شتر پیشگو اعتقاد دارد که تیم انگلیس در بازی با تیم ملی ایران به پیروزی میرسد.
شتر پیشگو معتقد است ایران در مصاف با انگلیس می بازد
به گزارش ایصال نیوز از نشریه برتانیایی "د سان"، یک شتر پیشگو اعتقاد دارد که تیم انگلیس در بازی با تیم ملی ایران به پیروزی میرسد.

رقابت های جام جهانی 2022 قطر که اکنون آغاز شده اند نیز همچون گذشته با حواشی جالبی همراه است و یکی از این جذابیت ها، حضور شتر پیشگو با نام "کامیلا" است که به نوشته این نشریه وظیفه پیش بینی مسابقه بین این دو تیم را در جام جهانی 2022 قطر را بر عهده دارد.

از دیگر حیوانات پیشگویی که نتایج جام های جهانی پیشین را حد بالای به درستی حدس زدند می توان از پاول، هشت پای معروف آلمانی، یادآوری کرد.

پاول هشت پایی بود که با پیش‌بینی درست بسیاری از مسابقات تیم ملی فوتبال آلمان به شهرت جهانی رسیده بود.

لازم به ذکر است که حیوانات گوناگونی در کشورهای مختلف نسبت برای پیشگویی نتایج مورد استفاده قرار گرفته شده اند و به نظر می رسد که این موضوع اکنون به بخش جدایی ناپذیری از حواشی جام های جهانی فوتبال تبدیل شده است.

پس از پیشگویی های "پل هشت پا" در جام جهانی این بار به سراغ پنگوئن رفتند و پنگوئن پیشگو نتیجه دیدار آلمان و اوکراین را پیش‌بینی کرد.

از دیگر حیوانات پیشگو که به شدت در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته بود و توانست نتیجه بازی بین ایران و اسپانیا را پیشگویی کند می توان به یک گربه نژاد پرشین اشاره نمود.

ورزش سه در رابطه با خبر شتر پیشگو می نویسد که جنی و ورنون مور، صاحبان مشاور املاک که هر دو 52 ساله و مالک شتر کامیلا هستند، اصرار دارند که او "هرگز اشتباه نمی کند" و پیش بینی های او درست از آب در می آیند.

حال باید مشاهده نمود که آیا این نتیجه به حقیقت خواهد پیوست یا خیر/اسپوتنیک 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما