plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۱
کد مطلب : ۲۸۲۲۲

تیم ملی فوتبال ایران وارد قطر شد

کاروان تیم ملی ایران به دوحه رسید و در حین ورود کارلوس کی‌روش مصاحبه‌ کوتاهی انجام داد. تیم ملی فوتبال ایران با تیمی که 64 درصد آن را لژیونرها تشکیل می دهند در جام جهانی 2022 حضور دارد.
تیم ملی فوتبال ایران وارد قطر شد
به گزارش ایصال نیوز، کاروان تیم ملی ایران به دوحه رسید تا رسما اردوی خود را برای حضور در جام جهانی آغاز کند.

اعضای تیم ملی در هتل الریان مستقر هستند و از شب گذشته (شامگاه دوشنبه) لژیونرهای دعوت شده به تیم ملی با حضور در قطر، اردو را کامل‌تر می‌کنند.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران در بدو ورود به قطر مصاحبه کوتاهی انجام داد و به خبرنگار حاضر در فرودگاه گفت: بالاخره زمان آغاز نمایش فرا رسید و جام جهانی شروع می‌شود، به خصوص پس از تلاش‌های زیادی که همه انجام دادند، و امیدوارم همه اینجا از بزرگترین رویداد فوتبال در جهان لذت ببرند.

 او در ادامه گفت: ما برای هواداران ایرانی اینجا هستیم و برای خوشحال کردن آنها بازی می‌کنیم و قول می‌دهیم هر چه داریم را در زمین به اجرا بگذاریم.

هنگام ورود تیم ملی ایران به دوحه چندین تن از ایرانیان حاضر در خروجی فرودگاه با استقبال از بازیکنان ایران و با تکان دادن پرچم ایران به بازیکنان کاروان تیم ملی کشورمان خوش آمد گفتند.

همزمان با ورود ایران به بزرگراه اصلی شهر دوحه، اسکرین‌های بزرگ کنار بزرگراه با پخش تصاویری از پرچم ایران، به زبان‌های مختلف پیام خوش آمد به ایران گفت.
توئیتر فدراسیون فوتبال قطر نیز با انتشار تصویری از سردار آزمون به کاروان تیم ملی فوتبال ایران به زبان فارسی خوش‌آمد گفت.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم جام جهانی با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا همگروه است و در نخستین بازی خود به مصاف انگلیس خواهد رفت. ایران قبل از این بازی قرار است که در دیداری دوستانه چهارشنبه به مصاف تونس برود.

*رکوردی که تیمِ کی‌روش دوباره ارتقا داد

 تیم ملی فوتبال ایران از امروز سه شنبه، آخرین دور آماده سازی خود پیش از شروع جام جهانی را استارت خواهد زد.

شاگردان کی‌روش روز گذشته ایران را به مقصد قطر ترک کردند و بعد از سپری کردن اولین شب حضور خود در هتل محل اسکان خود، برنامه‌های آماده سازی نهایی‌شان را از سر خواهند گرفت.

تیم ملی با بخشی از بازیکنان خود راهی قطر شد و بخش دیگر که شامل گروه بیشتری از بازیکنان می شود نیز به تدریج به اردو اضافه خواهند شد. بازیکنانی که به تدریج اضافه می شوند را لژیونرهای تیم کی‌روش تشکیل می دهند.

این مربی پرتغالی مثل دو دوره قبلی، بخش قابل توجهی از لیست خود را به بازیکنان شاغل در خارج از ایران اختصاص داده است.

او در جام جهانی 2014 از 9 لژیونر دعوت کرد و در جام جهانی 2018 این تعداد را به 14 رساند. کی‌روش در این دوره نیز سیر صعودی دعوت از لژیونرها را ادامه داده و نام 16 بازیکن شاغل در خارج از کشور را در لیست منتخبین خود قرار داد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما