plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۲۸۱۹۲

حریق گسترده در یک واحد تولید مواد شیمیایی در شهرک صنعتی مبارکه اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آتش‌سوزی وسیع واحد صنعتی تولید مواد شیمیایی با عنوان "آرادصنعت" در شهرک صنعتی مبارکه با کمک نیروهای آتش‌نشانی و امدادی از تمامی شهرهای اطراف در حال مهار است.
حریق گسترده در یک واحد تولید مواد شیمیایی در شهرک صنعتی مبارکه اصفهان
به گزارش ایصال نیوز، منصور شیشه‌فروش ظهر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اعزام بیش از ۱۰ گروه امدادی و آتش‌نشانی برای مهار این حریق افزود: حریق این واحد تولیدی در شهرک صنعتی که ۴۰۰ واحد صنعتی در آن مستقر است روی داده و به همین دلیل در همان ساعت وقوع حادثه تخلیه اضطراری محل صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: تاکنون این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشته است و نیروهای آتش‌نشانی با سرعت بالایی در حال خنک‌سازی مخازن هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از مصدومیت ۱۵ نفر از کارگران در حادثه آتش سوزی شرکت تولید مواد شیمایی"آراد صنعت" واقع در شهرک صنعتی مبارکه خبر داد و گفت: مصدومیت این افراد بدلیل استنشاق مواد شیمیایی در محل حادثه صورت گرفته است.

شیشه فروش افزود: برای مهار این آتش سوزی، نیروهای آتش‌نشانی از شهرداری‌های تمامی شهرهای استان از جمله اصفهان، بهارستان، شاهین‌شهر، زیباشهر، کرکوند، فلاورجان، فولاد مبارکه و دیگر شهرها به محل اعزام شدند.

وی یادآور شد: تانکرهای آب‌رسان به اندازه کافی به محل اعزام شده و آتش‌نشانان در حال خنک سازی مخازن برای جلوگیری از سرایت آن به مخازن هیدروکربن و تینر هستند.

همچنین روابط‌عمومی اورژانس استان اصفهان اعلام کرد: پس از اعلام وقوع حریق در یک کارخانه‌ واقع در شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان، بلافاصله سه واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه آمبولانس امدادی ۱۱۵ و سه خودروی امدادی از هلال احمر استان در محل حاضر شدند.

این آتش سوزی با تلاش چندساعته، عصر امروز یکشنبه مهار شده است.

شرکت صنعتی "آراد صنعت" به تولید مواد شیمیایی برای مصارف پتروشیمی می‌پردازد.

شهرک صنعتی مبارکه در ۴۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.ایرنا 

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما