plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۲۸۱۴۰

سفر قریب الوقوع هیات تجاری روسیه به ایران

سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه از سفر هیات تجاری روسیه به ایران خبر داد.
سفر قریب الوقوع هیات تجاری روسیه به ایران
به گزارش ایصال نیوز، کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه از سفر قریب الوقوع هیات بزرگ تجاری روسیه متشکل از شرکت‌های مختلف تولیدی و تجاری و اتاق‌های بازرگانی و صنعت جمهوری‌ها و استان‌های فدراسیون روسیه به منظور دیدار با همتایان ایرانی خود به جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

وی افزود: این هیات که متشکل از بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان اقتصادی روسیه است به سرپرستی "سرگئی کاتیرین"، رئیس اتاق بازرگانی و صنعت فدراسیون روسیه به ایران سفر خواهند کرد.

بنا بر اعلام سفارت ایران در روسیه ، بر اساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده، هیات تجاری روسیه در سفر به ایران علاوه بر دیدار با "غلامحسین شافعی"، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و تعدادی از مقامات دولتی جمهوری اسلامی در حوزه‌های مرتبط اقتصادی و تجاری، در همایش نشست‌های دوجانبه با اتحادیه‌های مختلف صنعتی و تجاری ایران شرکت خواهند کرد.

هیات اتاق بازرگانی روسیه در سفر به ایران، علاوه بر تهران، از استان های اصفهان و گیلان نیز بازدید خواهند داشت تا ضمن دیدار با فعالان اقتصادی استان‌های گیلان و اصفهان، با ظرفیت های تجاری مناطق یادشده و به ویژه کریدور شمال-جنوب آشنا شوند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما