plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۲۸۰۹۸
در دیدار دبیر شورای امنیت ملی روسیه

رئیسی: همکاری کشورهای مستقل،‌ قاطعانه‌ترین پاسخ به سیاست تحریم و بی‌‌ثبات‌سازی آمریکا و متحدینش است

سیاست اصولی ایران مخالفت با جنگ است
رئیس جمهوری اسلامی ایران در دیدار «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی روسیه با بیان اینکه اراده ایران و روسیه ارتقای سطح روابط راهبردی در عرصه‌های مختلف است، این روابط را در حال تقویت و چشم‌انداز آن را روشن توصیف کرد و افزود: همکاری کشورهای مستقل،‌ قاطعانه‌ترین پاسخ به سیاست تحریم و بی‌‌ثبات‌سازی آمریکا و متحدینش است.
رئیسی: همکاری کشورهای مستقل،‌ قاطعانه‌ترین پاسخ به سیاست تحریم و بی‌‌ثبات‌سازی آمریکا و متحدینش است
به گزارش ایصال نیوز، در دیدار دبیر شورای امنیت ملی روسیه با رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر توسعه همکاری‌های راهبردی - اقتصادی دو کشور تاکید و عنوان شد تقویت همکاری‌های منطقه‌ای بهترین راه ایجاد صلح و ثبات است.

سید ابراهیم رئیسی در این دیدار با تاکید بر اینکه سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران مخالفت با جنگ است، اظهار داشت:‌ توسعه دامنه و تصاعد سطح جنگ باعث نگرانی همه کشورها است.

نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه نیز با ارائه گزارشی از وضعیت همکاری‌های دو جانبه تاکید کرد: برای توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های سیاسی، ‌تجاری، ‌انرژی،‌ کشاورزی و ترانزیت، بسیار فعالانه تلاش می‌کنیم و کمیسیون مشترک اقتصادی ایران - روسیه نیز به خوبی پیگیر اجرای توافقات روسای جمهور دو کشور است.

پاتروشف با ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط با جمهوری اسلامی در قالب مجامع و سازمان‌های منطقه‌ای اظهار داشت: ایجاد جهان چند قطبی در راستای منافع همه کشورهای جهان است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما