plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۵
کد مطلب : ۲۸۰۵۹

خبرنگار حرمت دارد آقایان!

در حاشیه بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ساحلی به ایران، به خبرنگارانی که در انتظار تهیه گزارش از قهرمانان جام بین قاره‌ای بودند، اجازه مصاحبه و ورود به CIP داده نشد.
خبرنگار حرمت دارد آقایان!
به گزارش ایصال نیوز، مرتضی رضایی (خبرنگار) نوشت: یک بار دیگر بدرفتاری با خبرنگاران و این بار در فرودگاه امام خمینی. قصه از این قرار بود که اصحاب رسانه برای پوشش لحظه ای ورود کاروان فوتبال ساحلی به ایران (روز دوشنبه) راهی فرودگاه شده بودند،آن هم از ساعت ها قبل.یک جورهایی می شود گفت تشنه و گشنه.با این حال نوع برخورد عوامل فرودگاه با این قشر زحمت کش ورزشی به گونه ای بود که نه فقط به همه آنهایی که در آنجا حضور داشتند بر خورده است بلکه سایر خبرنگاران هم که در رسانه منتظر ارسال اخبار برای انعکاس بودند هم از این اتفاق دلخور شده اند.

لمس کردن بدن و هل دادن خبرنگاران اصلا زیبنده نیست و اگر بنا بود خبرهای فوتبال ساحلی پوشش داده نشود بهتر بود روابط عمومی فرودگاه امام نامه ای را خطاب به رسانه ها ارسال می کرد تا از اعزام خبرنگارهای خودشان جلوگیری کنند نه اینکه پس از ساعت ها معطلی و به جای گفتمان،برخورد فیزیکی با آنها داشته باشند.

خبرنگار کارش تهیه خبر است و فوتبال ساحلی هم که همین شب پیش قهرمان جام بین قاره ای شد مثل سایر رشته ها شایسته کار کردن بهترین خبرها است و این نوع برخوردهای زننده فقط خستگی را روی دوش کسانی می گذارد که کیلومترها را ممکن است با ماشین شخصی خودشان طی کنند تا اخبار خوبی از قهرمانی تیم ملی را مخابره کنند.

البته این برای نخستین بار نیست که چنین برخوردهای زشتی با خبرنگاران می شود و با این رویه قطعا آخرین بار هم نخواهد بود!همه رفقای ما که وارد این حرفه سخت و طاقت فرسا شده اند پیه هر چیزی را به تن شان مالیده اند اما یک چیز را نباید فراموش کرد که تک تک آنها حرمت دارند و انتظار می رود تا این حرمت از سوی مسئولان،پشت میز نشین ها و همه عوامل اجرایی رعایت شود.

شاید یک عذرخواهی ساده کوچکترین چیزی باشد که بشود پس از آن برخورد سخیف،کمی این قشر زحمت کش را آرام کند.خبر آنلا ین

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما