plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۲۸۰۴۱

خسارت سنگین آتش‌سوزی گسترده در بغداد و نجف اشرف

منابع رسانه‌ای امروز یکشنبه از آتش‌سوزی مهیب در یک انبار عطر و ادکلن در مرکز بغداد، خبر دادند دیروز شنبه نیز آتش‌سوزی گسترده در یک مرکز تجاری در نجف اشرف خسارات سنگینی به مغازه ها وارد ساخت.
خسارت سنگین آتش‌سوزی گسترده در بغداد و نجف اشرف
به گزارش ایصال نیوز، یک انبار عطر و ادکلن در منطقه صنعتی «الوزیریه» در مرکز بغداد امروز (یکشنبه) دچار آتش‌ سوزی گسترده شد.

به نوشته منابع خبری عراقی، آتش‌سوزی در این انبار که در یک ساختمان چند طبقه واقع شده بود، موجب آتش گرفتن طبقه‌های دیگر شد و ستونی از دود و آتش به هوا برخواست.

این منطقه پیش از این نیز بارها شاهد آتش‌سوزی‌های گسترده بوده است.

هنوز از میزان تلفات جانی حادثه گزارشی منتشر نشده است، اما آن‌طور که از تصاویر و ویدئوها مشخص است، خسارات مالی بسیاری وارد شده است.

مهار آتش‌سوزی گسترده در نجف اشرف

دیروز یکشنبه نیز در پی آتش‌ سوزی در یک محوطه تجاری در نجف اشرف مدیرکل آتش‌نشانی عراق از ارسال نیروهای امدادی از استان‌های مجاور برای کمک به مهار آتش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، سرتیپ کاظم سلمان مدیرکل آتش‌نشانی عراق اعلام کرد که شخصا از بغداد عازم نجف اشرف شده و دستورات لازم برای اعزام نیروهای امدادرسان از استان‌های کربلا و بابل و المثنی برای مهار آتش‌سوزی مهیب صادر شده است.

بیانیه رسمی آتش‌نشانی عراق افزوده که 15 تیم آتش‌نشانی برای مهار آتش سوزی در منطقه معروف به شهر آبی نجف اعزام شده و تأکید کرده که فضای محوطه دچار حریق بیش از 3 هزار متر مربع است که تماما از مصالح ساختمانی قابل احتراق ساخته شده است.

در این بیانیه آمده که تا این لحظه هیچ مورد خسارت جانی در این حادثه ثبت نشده است.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : العالم- واع العراقیة
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما