plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۲۷۹۶۶
در دیدار نایب رئیس گروه دوستی ایران و سوریه

خزعلی: سیاست دولت سیزدهم خانواده‌محوری است

جنگ سوریه، عامل قوی شدن زنان این کشور شد
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: با توجه به اینکه سیاست دولت سیزدهم خانواده محوری است به همین منظور موضوع توانمندسازی زنان به ویژه در مقوله کارآفرینی در حوزه زنان و خانواده به عنوان محورهای اصلی به شمار می‌رود.
خزعلی: سیاست دولت سیزدهم خانواده‌محوری است
به گزارش ایصال نیوز از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، انسیه خزعلی در دیدار با نائب رئیس گروه دوستی پارلمان سوریه و ایران اظهار داشت: بخشی از این سیاست خانواده محوری در دولت سیزدهم درباره اشتغال و حمایت از حضور بانوان در فعالیت‌های علمی و پژوهشی و دستاوردهای کشور در حوزه زنان و خانواده است.

خزعلی با معرفی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به تشریح برنامه‌ها و اقدامات این نهاد به عنوان متولی امور زنان و خانواده در کشور پرداخت و ضمن اشاره به سوابق تعاملات بر گسترش همکاری‌های دو جانبه با توجه به اشتراکات فرهنگی طرفین تاکید کرد.  

آماده اشتراک تجارب موفق ایران در مقابله با پدیده سالمندی به سوریه هستیم

فاطمه محمدبیگی نماینده مجلس شورای اسلامی با پاسداشت نام و یاد حافظ اسد به تشریح روند فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی در موضوع گروه دوستی مشترک دو کشور پرداخت.  

وی با اشاره به تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به عنوان راهکار مبارزه با تهدید نسل در کشور از معاونت امور زنان و خانواده به عنوان نهاد مجری این قانون قدردانی کرد و اظهار داشت: در صورت تمایل دولت سوریه آماده هستیم تجارب موفق کشورمان در مقابله با پدیده سالمندی را به اشتراک بگذاریم.

جنگ ۱۰ ساله عامل مقاوم‌تر شدن زنان سوریه شد

خانم هیفا جمعه نایب رییس گروه دوستی سوریه و ایران که به میزبانی مجلس شورای اسلامی در صدر هیاتی بلندپایه به ایران سفر کرده است با قدردانی از حسن میزبانی و مهمان‌نوازی جمهوری اسلامی ایران، جنگ ۱۰ ساله کشورش را عامل مقاوم‌تر شدن زنان سوریه دانست.

وی آموزش و سوادآموزی را قوی‌ترین سلاح برای توانمندسازی زنان نامید و حمایت دولت و مجلس سوریه را از این امر جدی و همه جانبه دانست.  

جمعه ادامه داد: ما دست همکاری همه جانبه در موضوع زن و خانواده را با جمهوری اسلامی ایران به گرمی می‌فشاریم.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما