plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۲۷۸۲۲

تأکید رئیس جمهور بر ضرورت رفع مشکل کمبود اقلام دارویی در کشور

سید ابراهیم رئیسی پس از استماع گزارش وزرای بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اقدامات انجام شده برای رفع کمبود برخی اقلام دارویی، با اشاره به اهمیت پیش‌بینی شرایط مختلف و نیازهای احتمالی، بر ضرورت تسریع در این امر تاکید کرد.
تأکید رئیس جمهور بر ضرورت رفع مشکل کمبود اقلام دارویی در کشور
به گزارش ایصال نیوز، رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت بر اهمیت تبیین صحیح و دقیق اقدامات امیدآفرین انجام شده در زمینه‌های مختلف در کشور، بویژه در امور اقتصادی تاکید شد و با اشاره به اینکه بر اساس گزارش بانک جهانی شاخص کارآمدی دولت پس از ۴ سال نزول، سیر صعودی یافته و از ۱۴,۹ به ۱۸.۲۷ درصد رسیده است، تصریح شد: این آمار و آثار و تبعات آن باید از طرف مسئولان مربوط برای مردم تشریح شود.

حجة الاسلام رئیسی همه دستگاه‌های دولتی را مکلف کرد در زمینه تهیه فهرست اموال مازاد و دارایی‌های غیرمولد خود و برنامه‌ریزی برای فروش و مولدسازی این دارایی‌ها با جدیت و سرعت بیشتری عمل کنند.

رئیس جمهور حضور مسئولان در میان مردم و آشنایی بیشتر با مسائل و مشکلات آنان را زمینه‌ای برای پاسخ به سئوالات و باز کردن گره‌های ذهنی مردم دانست که موجب افزایش حس امید و اطمینان آنان خواهد شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما