plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۲۷۴۶۳
در نشست تشکلهای دانشجویی با رئیس دانشگاه تهران

نماینده شورای صنفی: دانشجوهایی داریم که 14 روز است که از آنها اطلاعی نداریم

گروه هایی، داخل دانشگاه دانشجویان را ضرب و شتم کردند
نشست تشکلهای دانشجویی با رئیس دانشگاه تهران در خصوص حوادث اخیر برگزار شد و در این نشست، نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه تهران به بیان نظرات خود درباره ناآرامی های اخیر پرداختند که نماینده شورای صنفی درباره ابهام در سونوشت برخی دانشجویان گفت: دانشجوهایی داریم که 14 روز است که از آنها اطلاعی نداریم.
نماینده شورای صنفی: دانشجوهایی داریم که 14 روز است که از آنها اطلاعی نداریم
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از جماران، در این نشست نماینده انجمن اسلامی گفت: گروه هایی بودند که در داخل دانشگاه دانشجویان را ضرب و شتم کردند و از طرف حراست حمایت شدند؛ دو گروه بودند؛ گروهی مشخص بود که دانشجوی دانشگاه تهران نیستند، این افراد یا فارغ التحصیل شده اند یا دانشجوی دانشگاه تهران نیستند. اینها وارد دانشگاه می شوند، به آنها بها داده می شود، حراست پشت آنها می ایستد؛ یکبار دوبار، نه اینکه هر دفعه شاهد باشیم که گروهی از طرف دانشگاه حمایت بشود و وارد درگیری بشود و در کانالشان هم پخش کنند که با افتخار دانشجوها را فلان کردیم و آنها ضدانقلابی هستند!

*نماینده شورای صنفی: دانشجوهایی داریم که 14 روز است که از آنها اطلاعی نداریم!

نماینده انجمن اسلامی مستقل: مسئولین محترم خودشان را جای دانشجو قرار دهند. اینکه ما به محض شکل گیری یک بحران تازه به یاد این بیفتیم که نیاز به گفتمان است و نیاز به توسعه خانه گفت و گو هست یک مقدار توهین به قشر دانشجوست.

نماینده بسیج دانشجویی: ما شاهد شکل گیری یک دوقطبی بسیار شدید بین دانشجوها هستیم، صرفا به دلیل تفاوتی که در دیدگاه های سیاسی و مذهبی خودشان دارند.

نماینده بسیج دانشجویی: ما خیلی زودتر از اینها انتظار این صحبت را داشتیم، قبل از اینکه دانشجویی بازداشت شود و قبل از اینکه برای آزادی دانشجوی بازداشت شده دانشجوی دیگری بازداشت شود.

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما