plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۲۷۳۵۱
سفیر روسیه در واشینگتن خبر داد

امریکا هرگونه همکاری با مسکو را به حالت تعلیق درآورده است

تنبیه دیپلماتیک روسیه به دلیل تجاوز به خاک اوکراین
آناتولی آنتونوف گفت: ایالات متحده امریکا هر گونه همکاری با مسکو را در زمینه های گونانون متوقف کرده است و واشینگتن حتی در مورد تثبیت و گسترش روابط با روسیه نیز مایل به مذاکره نیست البته امریکا حاضر نیست روابط دیپلماتیک خود را به طور کامل با مسکو قطع کند چرا که این اقدام را به مصلحت نمی‌داند.
امریکا هرگونه همکاری با مسکو را به حالت تعلیق درآورده است
به گزارش ایصال نیوز، سفیر روسیه در واشینگتن روز چهارشنبه در مصاحبه تلویزیونی با شبکه یک روسیه اظهار کرد: در حال حاضر هیچ کس در واشینگتن در مورد چگونگی ایجاد ثبات و توسعه روابط دوجانبه با روسیه صحبت نمی کند.

وی ادامه داد: اکنون و در امریکا، روسیه در موقعیت یک «دشمن» قرار گرفته است، یکی از آن هیولاهایی که حتماً باید نابود شود، فلذا همه همکاری در زمینه های گوناگون با روسیه متوقف شده است.

آنتونوف البته با بیان اینکه واشینگتن -فعلاً- حاضر نیست روابط دیپلماتیک خود را به طور کامل با مسکو قطع کند، تصریح کرد: امریکا -این سطح از قطع روابط- را به مصلحت نمی داند.

وی با اشاره به اینکه احتمالاً در آینده نزدیک سفیر جدید آمریکا در مسکو تعیین خواهد شد، گفت: آمریکایی ها در سطح سیاسی اینگونه استدلال می کنند که قطع کامل روابط دیپلماتیک با روسیه نامعقول است و آنها فکر می کنند لازم است نمایندگانشان در مسکو حضور داشته باشند. 

انتهای پیام/*
۱۱
مترجم : مصطفی امینی
مرجع : تاس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما