plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۲۷۱۹۹

وزارت دفاع روسیه: یگان های بسیج شده به مناطق آزاد شده در خاک اوکراین اعزام می شوند

وزارت دفاع روسیه در اطلاعیه ای اعلام کرد که رزمندگان داوطلب نیروهای مسلح این کشور را به مناطق آزاد شده -اشغالی خاک اوکراین- اعزام خواهد کرد تا از -سلطه روسیه بر آن مناطق- دفاع کنند.
وزارت دفاع روسیه: یگان های بسیج شده به مناطق آزاد شده در خاک اوکراین اعزام می شوند
به گزارش ایصال نیوز، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شهروندان بسیج شده در روسیه در حین آموزش رزمی بر اساس یک زمین آموزشی نظامی در منطقه لنینگراد، اعزام خواهند شد.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که داوطلبان و کسانی که به عنوان بخشی از بسیج جزئیی به خدمت فراخوانده شده اند، پس از انجام هماهنگی های رزمی، در دفاع از مناطق آزاد شده شرکت خواهند کرد.

وزارت دفاع روسیه در ادامه این بیانیه گفت: "پس از انجام هماهنگی‌های رزمی، یگان‌های متشکل از شهروندان و داوطلبان بسیج، عملیات کنترل و دفاع از مناطق آزاد شده و همچنین به عنوان بخشی از یگان‌های ذخیره و تقویتی روسیه را آغاز خواهند کرد".

در روسیه، با فرمان رئیس جمهور پوتین، بسیج جزئی از 21 سپتامبر اعلام شده است.

به گفته سرگی شایگو، وزیر دفاع روسیه، در مجموع سیصد هزار نیروی ذخیره فراخوانده خواهند شد که کمی بیش از یک درصد از کل منابع بسیج کشور است.

اداره کل سازمانی و بسیج ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در ادامه افزود: بر اساس قانون، اتباع از افراد عادی و گروهبان زیر 35 سال، افسران درجه یک - تا 50 سال، افسران ارشد - تا 55 سال مشمول خدمت برای این فراخوان وظیفه هستند./اسپوتنیک

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما