plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۲۷۱۴۲
مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا

شاگردان مانچینی ایتالیا را به نیمه نهایی ملت‌های اروپا رساندند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا به رکورد آریگو ساکی در نیمکت آتزوری رسید
تیم ملی فوتبال ایتالیا بزرگ‌ترین غایب جام جهانی قطر، در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا با دو گل مجارستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا شد.
شاگردان مانچینی ایتالیا را به نیمه نهایی ملت‌های اروپا رساندند
به گزارش ایصال نیوز، در ادامه رقابت های لیگ ملت‌های اروپا و در یک بازی حساس، دوشنبه شب به وقت ایران، تیم‌های ملی ایتالیا و مجارستان مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان مانچینی تمام شد.

راسپادوری و دیمارکو گلزنان ایتالیا در این بازی بودند.

به این ترتیب ایتالیا با 11 امتیاز صدرنشین گروه سوم شد و مجارستان هم با 10 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

آلمان و انگلیس با تساوی و با ۷ و ۳ امتیاز در رده سوم و چهارم این گروه قرار گرفتند.

این پیروزی باعث شد تا شاگردان مانچینی با قرار گرفتن در صدر جدول رده‌بندی به کار خود پایان دهند و با اقتدار راهی نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا شوند.

روبرتو مانچینی در نشست خبری بعد از بازی گفت: در ۷۰ دقیقه بسیار خوب بازی کردیم اما ۲۰ دقیقه پایانی را اصلا دوست نداشتم چرا که خوب ظاهر نشدیم و این حریف بود که فشار آورد. وقتی با دو گل از حریف پیش می‌افتید باید بازی را کنترل کنید اما متاسفانه ما بعد از زدن دو گل نتوانستیم بازی را کنترل کنیم و به مجارستان اجازه دادیم که دروازه ما را تهدید کند و اصلا چنین چیزی را دوست ندارم.

او ادامه داد: خوشبختانه برای دومین بار پیاپی توانستیم که به نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا راه پیدا کنیم و این بسیار مهم است. ما در گروه بسیار سختی قرار داشتیم اما خوشبختانه توانستیم مقتدرانه راهی دور بعد شویم. اکنون نیاز به کار و تلاش بیش‌تری داریم و باید در بازی‌های بعدی آماده‌تر ظاهر شویم و نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

تیم ملی فوتبال ایتالیا در حالی در لیگ ملت‌های اروپا درخشید که در جام جهانی حضو ندارد و نتوانست جواز صعود به این رقابت‌های بزرگ را به دست آورد.

برابری مانچینی با رکورد ساکی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا به رکورد آریگو ساکی در نیمکت آتزوری رسید.

به گزارش  رای اسپورت، شبکه آماری اوبتا اعلام کرد که مانچینی در ۵۵ بازی که به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایتالیا نشسته است، توانسته ۳۴ پیروزی به دست آورد تا با رکورد پیروزی آریگو ساکی برابری کند.

البته ساکی این تعداد پیروزی را در ۵۳ بازی به دست آورد. رکورددار کسب پیروزی در نیمکت آتزوری ویتوریو بوزو است که توانست در ۹۵ بازی ۶۳ بار تیم ملی فوتبال ایتالیا را پیروز از میدان خارج کند. بعد از او نوبت به انزو بیرزوت می‌رسد که در ۸۸ بازی ۴۰ بار تیم ملی فوتبال ایتالیا را پیروز از میدان خارج کرد./ا یسنا 

انتهای پیام/*
۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما