plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۵
کد مطلب : ۲۷۱۲۸

درگیری میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در بیت المقدس و الخلیل

دیشب در پی یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی، درگیری شدیدی بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در چندین منطقه قدس اشغالی و الخلیل رخ داد.
درگیری میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در بیت المقدس و الخلیل
به گزارش ایصال نیوز، دوشنبه شب بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست درگیری شدیدی در قدس اشغالی و الخلیل به وقوع پیوست. این درگیری به دنبال یورش شهرک نشنینان تحت حفاظت نیروهای امنیتی رژیم صههیونیستی به مسجد الاقصی به وقوع پیوست.

این درگیری‌ها که اغلب در شهرک‌های سیلوان و العیساویه رخ داده است، منجر به زخمی شدن تعدادی از فلسطینی‌ها شد.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در حمله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به مسجد الاقصی، چند نفر از فلسطینییان در نزدیکی باب الاسباط زخمی شدند.

نظامیان اسرائیلی همزمان با تعرض شهرک‌نشینان به مسجد الاقصی، زنان معتکف فلسطینی را در این مسجد به طرز وحشیانه‌ای مورد حمله و ضرب و شتم قرار دادند.

جنبش حماس در واکنش به تعرض شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی اعلام کرد که از نزدیک پیگیر شیوه رفتار اشغالگران صهونیست در مسجد الاقصی است تا موضع مناسب را در قبال آن اتخاذ کند.

گفتنی است؛ همزمان با جشن موسوم به «سال نو عبری» و نگرانی‌های امنیتی رژيم صهیونیستی از تشدید عملیات‌های فردی فلسطینیان، سطح آماده‌باش به بالاترین سطح در داخل فلسطین اشغالی افزایش یافته و بیش از 50 گردان از ارتش اسرائیل در اراضی مختلف فلسطین اشغالی و هزاران پلیس در قدس اشغالی و ایستگاه‌های اتوبوس و قطار، مراکز خرید و امنیتی حساس مستقر شده‌اند.

وضعیت امنیتی در حومه شهر قدیمی و مسجد الاقصی به سمت تنش می‌رود و ارتش اشغالگر در این مناطق تک‌تیراندازهایی را مستقر کرده و به نگهبانان مسجدالاقصی و روزنامه‌نگاران تعدی می‌کند.

انتهای پیام/*
۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما