plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۲۷۰۸۳

آمار صدا و سیما از کشته های نا آرامی های اخیر در ایران؛ ۴۱ نفر جان باخته‌اند

صداوسیما شامگاه شنبه دوم مهرماه در گزارشی و با استناد به آمار غیررسمی، اعلام کرد تاکنون ۴۱ تن در حوادث اخیر در کشور جان باخته‌اند.
آمار صدا و سیما از کشته های نا آرامی های اخیر در ایران؛ ۴۱ نفر جان باخته‌اند
به گزارش ایصال نیوز، بخش خبری ۲۰:۳۰ صداوسیما در گزارشی و با استناد به آمار غیررسمی، اعلام کرد تاکنون ۴۱ تن در حوادث اخیر در کشور جان باخته‌ اند.

در این گزارش گفته شد «شب گذشته بسیاری از مناطق تهران و بسیاری از شهرهای ایران، شب آرامی را سپری کردند. هرچند در شمال و غرب پایتخت، آشوب به پا بود.»

از سوی دیگر به گزارش خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور دیروز شنبه گفت: برای جلوگیری از سازماندهی اغتشاشات از طریق شبکه‌های اجتماعی ناگزیر هستیم که محدودیت اینترنتی ایجاد کنیم.

 احمد وحیدی وزیر کشور پریشب نیز در برنامه گفت وگوی ویژه خبری درباره آخرین وضعیت پرونده مهسا امینی گفت: بعد این واقعه تلخ که موجب تاسف همگان شد و برابر دستور رئیس جمهور یک برنامه چند مرحله ای طراحی شد. بخش پزشکی، بخش قانونی، تحقیقات محلی، گزارش های دستگاه های محلی از مراحل این بررسی ها بود.

وحیدی گفت: نتیجه مشاهدات عینی، گفت‌گو با کسانی که در صحنه بودند، اخذ گزارش از دستگاه های مربوطه و سایر بررسی ها نشان می داد که ضرب و شتمی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/*
۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما