plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۸
کد مطلب : ۲۷۰۵۱

واکنش محسن رضایی به «نا آرامی های اخیر در کشور»

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اتفاقات و تجمعات اخیر در کشور گفت: نیروهای مسلح فرزندان همین ملت هستند و آرزویشان برقراری نظم و امنیت در کشور است.
واکنش محسن رضایی به «نا آرامی های اخیر در کشور»
به گزارش ایصال نیوز، محسن رضایی ظهر دیروز جمعه در رزمایش مومنانه اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در خوزستان اظهار کرد: برخی دشمنان خبیث هجمه‌هایی را علیه نیروهای نظامی در راستای قراردادن مردم در مقابل نیروهای مسلح انجام داده و می‌دهند که با هوشیاری ملت ایران در رسیدن به این هدف ناکام مانده‌اند.

وی در ادامه تخریب اموال عمومی را عملی داعشی خواند و گفت: این افراد قصد دارند با سوءاستفاده از امنیت و آرامش کشور به چهره نیروهای مسلح خدشه وارد کنند اما غافل از این هستند که نیروهای مسلح فرزندان همین ملت هستند و آرزویشان برقراری نظم و امنیت کشور است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور همچنین هدف غایی نیروهای نظامی کشور را آرامش مردم دانست و افزود: آرزوی نیروهای نظامی این است که در راه سربلندی کشور به شهادت برسند.

رضایی در ادامه رزمایش مومنانه را اقدامی مهم عنوان کرد و گفت: هدف اینگونه رزمایش‌ها در کنار کمک به جوانان، ساختن افرادی خلاق و مولد است که امید می‌رود با تلاش خیران این رزمایش‌ها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما