plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۲۶۷۹۲
فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد خبر داد

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در نجف آباد اصفهان

کشف و ضبط حدود ۶۰ کیلو تریاک
فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد از کشف حدود 60 کیلو تریاک و دستگیری ۲ خرده فروش حرفه ای مواد مخدر طی عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در نجف آباد اصفهان
به گزارش ایصال نیوز، سرهنگ میثم گوهري آراني با اعلام این خبر بیان داشت: در پی گزارش های واصله مبني بر فعالیت مجرمانه افرادی در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت گسترده در سطح این شهرستان، رسيدگي به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی نجف آباد قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات هوشمندانه و تلاش شبانه روزي موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شده و پس از اطمینان از صحت موضوع ضمن هماهنگي با مرجع قضايي به محل اعزام و در عملیاتی ضربتی ۲ نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به اینکه با هوشمندی مأموران حدود 60 کیلو تریاک که به صورت حرفه اي در مخفیگاه متهمان جاساز شده بود کشف شد تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور انجام مراحل قانونی به مرجع قضائي تحويل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر مبارزه قاطع پلیس با توزیع کنندگان مواد مخدر از شهروندان خواست برای مقابله و ریشه کن کردن این پدیده شوم که باعث نابودی و تباهی جوانان و گسیختگی کانون خانواده ها می شود ضمن هشدار پیامد های خطرناک اعتیاد به فرزندان خود، هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما