plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۲۶۶۱۵
تشویق مکانیزاسیون و صنعتی سازی کشاورزی

شهر آفتاب میزبان پنجمین نمایشگاه بین المللی آیفارم می‌شود

ایجاد فضای تعامل و گفتگو بین تولیدکنندگان و بازرگانان
سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران، از برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، باغبانی، گلخانه و نهاده های کشاورزی آیفارم با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی خبر داد و گفت: این نمایشگاه با رویکرد مکانیزاسیون و صنعتی سازی کشاورزی در زمینه های مختلف بخش کشاورزی به ویژه تجهیز و هوشمندسازی گلخانه، سیستم های آبیاری و مکانیزاسیون فعالیت خواهد داشت.
شهر آفتاب میزبان پنجمین نمایشگاه بین المللی آیفارم می‌شود
به گزارش ایصال نیوز، علی محمدحسینی اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه بین المللی آیفارم با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۳ شهریور در فضای بالغ بر ۱۵هزار متر مربع در جهت معرفی دستاوردها و توانمندی های شرکت های دانش بنیان و صاحب فن آوری در بخش های باغبانی، گلخانه، ماشین آلات و ادوات کشاورزی برگزار می شود.

به گفته وی این نمایشگاه با رویکرد مکانیزاسیون و صنعتی سازی کشاورزی در زمینه های مختلف بخش کشاورزی به ویژه تجهیز و هوشمندسازی گلخانه، سیستم های آبیاری و مکانیزاسیون فعالیت خواهد داشت.

حسینی تاکید کرد: توسعه بخش کشاورزی مستلزم ایجاد شرایطی مناسب برای ارتباط دوسویه بین صاحب نظران و کشاورزان در جهت بهره گیری از تکنولوژی های نوین و معرفی ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی و افزایش کیفیت تجهیزات و رسیدن به استانداردهای جهانی برای تقویت زیرساخت های بخش کشاورزی است.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران از کلیه کارشناسان، تولیدکنندگان و بهره بردارن بخش کشاورزی خواست جهت بهره مندی از فضای تعامل و گفتگو بین تولیدکنندگان و بازرگانان از نمایشگاه بازدید کنند.

چهارمین نمایشگاه بین المللی باغبانی، گلخانه، نهاده، ماشین آلات و ادوات کشاورزی سال گذشته از تاریخ ۱۱ الی ۱۴ آبان ماه در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تهران برگزار و در آن جدیدترین دستاوردها در حوزه مربوطه ارائه شد./جمهوری اسلامی 

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما