plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۲۶۵۸۰
با هدف تسهیل دسترسی مردم به بلیت مترو

دستگاه‌های فروش خودکار بلیت تک‌سفره مترو اصفهان راه اندازی شد

فروش بلیت‌ها به قمیت 2 هزار و 800 تومان و با اعتبار یکماهه
مترو منطقه اصفهان اعلام کرد؛ با راه اندازی دستگاه های فروش خودکار بلیت در ایستگاه های مترو اصفهان، امکان خرید بلیت تک سفره غیر نقدی مترو برای عموم شهروندانی که از خدمات حمل و نقلی مترو استفاده می کنند، فراهم شد.
دستگاه‌های فروش خودکار بلیت تک‌سفره مترو اصفهان راه اندازی شد
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مترو منطقه اصفهان، به دلیل عدم استفاده مداوم برخی شهروندان از مترو و نیز به همراه نداشتن کارت بلیط اصفهان توسط مسافران، امکان خرید بلیت تک سفره غیر نقدی با دستگاه‌های (QR) خودکار فراهم شد.

پیش از این هر شهروند و یا مسافر برای خرید بلیت تک سفره و استفاده از مترو باید به باجه های مستقر و داخلی فضای مترو مراجعه می کردند؛ اما اکنون این امکان بدون نیاز به اپراتور و توسط خود شخص انجام می شود.

با امکاناتی که در نظر گرفته شده از این پس شهروندان و مسافران می‌توانند با استفاده از کارت بانکی خود، نسبت به خرید بلیت تک‌سفره QR از طریق دستگاه‌های مستقر در تمامی ایستگاه‌های مترو اقدام کنند.

راهنمای خرید بلیت در تمامی مراحل شبیه کار با دستگاه های خودپرداز بوده و فرد می‌تواند به هر تعداد بلیت تک سفره قطار را به صورت کد QR خریداری و با نزدیک کردن کاغذ دریافتی به صفحه گیت مترو وارد  محوطه سوار شدن مترو شود.

این روش صدور بلیت بسیار مناسب مسافران و افرادی که فاقد اصفهان کارت بوده می باشد اما باید توجه داشته باشند که این بلیت ها فقط یک ماه اعتبار و به قمیت 2 هزار و 800 تومان به فروش می رسد.

در حال حاضر از 20 ایستگاه؛  هشت ایستگاهِ قدس، شهید علیخانی، کاوه، شهید باهنر، امام حسین(ع)، سی و سه پل، آزادی و دفاع مقدس روزهای جمعه به دلیل غیر فعال بودن باجه های تهیه بلیت، دستگاه های صدور بلیت تک سفره برای استفاده مسافران فعال است.

همچنین شهروندان می توانند بلیت‌های تک سفره مترو را از طریق نرم افزار اصکیف با قابلیت دانلود از بازار یا فروشگاه play به صورت غیر حضوری تهیه نمایند.

انتهای پیام/*
۱۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما