plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۱
کد مطلب : ۲۶۵۰
روز ملی استقلال آمریکا با زلزله آغاز شد

زلزله شش و چهار دهم ریشتری کالیفرنیا را لرزاند

این زلزله نسبتا قوی، تنها خسارات جزئی بر جای گذاشت
رسانه‌های آمریکایی از وقوع زلزله 6.4 ریشتری در مناطق جنوبی ایالت کالیفرنیا خبر دادند. طبق گزارش مرکز لرزه نگاری آمریکا، زلزله 6.4 ریشتری مناطقی از جنوب کالیفرنیا و لس آنجلس را لرزانده است؛ زمین‌لرزه‌ای که مرکز آن «جزیره سانتا کروز» اعلام شده است و تاکنون خسارات آن جزئی اعلام شده است
زلزله  شش و چهار دهم ریشتری کالیفرنیا را لرزاند
به گزارش ایصال نیوز به نقل از سی ان ان، موسسه زلزله نگاری آمریکا اعلام کرد زمین لرزه ای به قدرت شش و چهار دهم ریشتر جنوب کالیفرنیا را لرزاند. از خسارات و تلفات احتمالي اين زلزله تاکنون گزارشي مخابره نشده است .
رسانه‌های آمریکایی از وقوع زلزله 6.4 ریشتری در مناطق جنوبی ایالت کالیفرنیا خبر دادند. طبق گزارش مرکز لرزه نگاری آمریکا، زلزله 6.4 ریشتری مناطقی از جنوب کالیفرنیا و لس آنجلس را لرزانده است؛ زمین‌لرزه‌ای که مرکز آن «جزیره سانتا کروز» اعلام شده است.
بنا بر گزارش رسانه‌های آمریکایی، ساکنان شهر لس آنجلس این زلزله را حس کرده‌اند. اداره پلیس این شهر پر جمعیت آمریکا اعلام کرده که تاکنون گزارش‌هایی درباره خسارت‌ یا جراحت ناشی از زلزله دریافت نکرده است.
این زمین لزره در روز رخ داده و تنها خسارات جزئی برجای گذاشته است.
این زمین لرزه، بزرگترین زمین لرزه در 20 سال گذشته در کالیفرنیای آمریکا بوده است و درست در روز ملی استقلال آمریکا امروز پنجشنبه 4 ژوئیه رخ داد.
آمریکا در حال برگزاری جشن روز ملی استقلال همراه با رژه و مراسم نمایش هوایی می باشد.
انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما