plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۲۶۴۹۶
در گفت‎‌‌گوی تلفنی با وزیر خارجه عمان

امیرعبداللهیان: در فرآیند پاسخ ایران، تسریع و تسهیل جمع‌بندی مد نظر قرار داشته است

تأکید ایران به تمایل برای حصول توافقی خوب، پایدار و قوی
وزیر امور خارجه کشورمان، اراده ایران برای حصول توافقی خوب، پایدار و قوی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در فرآیند تهیه پاسخ جمهوری اسلامی ایران، تسریع و تسهیل جمع‌بندی مذاکرات مد نظر قرار داشته است.
امیرعبداللهیان: در فرآیند پاسخ ایران، تسریع و تسهیل جمع‌بندی مد نظر قرار داشته است
به گزارش ایصال نیوز، «حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه کشورمان و «بدر البوسعیدی»، وزیر خارجه عمان روز جمعه در تماسی تلفنی در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور در حوزه‌های مختلف و مذاکره برای لغو تحریم‌ها گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه ضمن تشکر از عمان، در این ارتباط تلفنی آخرین تحولات مربوط به مذاکرات برای لغو تحریم‌ها و پاسخ شب گذشته ارسال شده از سوی کشورمان برای هماهنگ کننده اروپایی را به اطلاع «البوسعیدی» رساند.

«امیرعبداللهیان» در این گفت‌وگوی تلفنی اراده جمهوری اسلامی ایران بر  حصول توافقی خوب، پایدار و قوی را مورد تاکید قرار داد.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: در فرآیند تهیه پاسخ جمهوری اسلامی ایران، تسریع و تسهیل جمع‌بندی مذاکرات مد نظر قرار داشته است.

وزیر خارجه عمان نیز در این گفت‌وگو ضمن تشکر از رویکرد فعال و سازنده جمهوری اسلامی ایران ، ابراز امیدواری کرد با همکاری همه طرف‌ها، مذاکرات وین به نتایج مورد انتظار نائل شود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما