plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۲۶۴۵۸
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خبر داد

۲۲۰ واحد تولیدی راکد و غیر فعال در استان اصفهان به چرخه تولید بازگشت

ظرفیت های استان در قالب ستاد رفع موانع تولید به کار گرفته خواهد شد
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: ۲۲۰ واحد تولیدی راکد و غیر فعال استان در یک سال گذشته با پیگیری مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به چرخه تولید باز گشته است.
۲۲۰ واحد تولیدی راکد و غیر فعال در استان اصفهان به چرخه تولید بازگشت
به گزارش ایصال نیوز، احسان شهیر روز پنجشنبه افزود: در مدت یاد شده  ۸۵ جلسه ستاد استانی تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل و یک هزار و ۳۹۶ مصوبه لازم الاجرای در موضوعات بانکی و غیر بانکی تصویب شد.

وی ادامه داد: بیش از هفت هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی رونق تولید و تبصره ۱۸ در قالب سرمایه ثابت و در گردش با هدف اتمام طرح های نیمه تمام تولیدی، اشتغال‌زایی و تامین مالی سرمایه در گردش به بنگاه های تولیدی پرداخت شد.

 مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اظهار داشت:حمایت از تولید، اشتغال زایی و توسعه سرمایه گذاری های بخش خصوصی و فعالان اقتصادی از اولویت های مدیریت استان است.

 وی گفت: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جهت رفع مشکلات این واحدها به بانک ها و سایر نهادهای اجرایی از جمله تامین اجتماعی، امورمالیاتی، شرکت شهرک های صنعتی، شرکت های برق و گاز ابلاغ شده است.

به گفته وی، کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید بر اساس ماده ۶۱ آیین نامه اجرایی قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر مصوب مجلس تشکیل شده ومصوبات آن بر اساس قانون و ابلاغ هیات وزیران همچنین تصریح دادستان کل کشور لازم الاجراست و نهادهای اجرایی و بانک ها ملزم به اجرای مصوبات این ستاد هستند.

شهیر خاطر نشان کرد: ظرفیت های استان در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای خدمت رسانی به واحدهای تولیدی به کار گرفته خواهد شد.

اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، حدود ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال، صنعتی‌ترین استان کشور بشمار می‌رود./ایر نا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما