plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
کد مطلب : ۲۶۴۵۳
در بدو ورود به یزد

محسنی‌ اژه‌ای: استان یزد نباید با مسائل و مشکلات فعلی مواجه باشد

دوازدهمین سفر استانی قاضی القضات
رئیس دستگاه قضایی با بیان اینکه استان یزد که به دارالعباده معروف است و مردمانی متدین و سختکوش دارد و از ظرفیت‌های مطلوبی بهره‌مند است، نباید با مسائل و مشکلات فعلی مواجه باشد، گفت: همه دستگاه‌ها و مسئولان در بخش‌های مختلف باید با همکاری و مساعدت یکدیگر در راستای رفع این مسائل و مشکلات اهتمام داشته باشند.
محسنی‌ اژه‌ای: استان یزد نباید با مسائل و مشکلات فعلی مواجه باشد
به گزارش ایصال نیوز از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، صبح امروز (پنجشنبه ۱۰ شهریور) در دوازدهمین سفر استانی خود در صدر هیئت عالی قضایی ، وارد یزد شد.

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به یزد با حضور در مزار شهدای گمنام این شهر، به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کرد و علوّ درجات آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت داشت.

رئیس دستگاه قضا، طی سخنانی، اظهار کرد: در جریان سفر به استان یزد که دارای مردمانی انقلابی، متدین و شهید پرور است، ضمن رسیدگی به مجموعه قضایی استان، با اعزام هیئت‌هایی به شهرستان‌های مختلف آن، در راستای احصاء و رفع مشکلات حقوقی و قضایی آنها اقدام خواهیم کرد.

رئیس قوه قضاییه، تصریح کرد: هر استانی با توجه به شاخصه‌ها و مؤلفه‌هایی که از آنها برخوردار است، دارای مسائل و مشکلات مخصوص به خود می‌باشد، که تلاش خواهیم کرد در جریان سفر به یزد، آن بخش از مسائل استان را که مستقیماً به دستگاه قضایی مرتبط است، احصاء و رفع کنیم و سایر مسائل را نیز غیرمستقیم با کمک مسئولان بخش‌های مختلف و مردم حل و رفع کنیم.

رئیس دستگاه قضا بیان داشت: استان یزد که به دارالعباده معروف است و مردمانی متدین و سختکوش دارد و از ظرفیت‌های مطلوبی بهره‌مند است، نباید با مسائل و مشکلات فعلی مواجه باشد، لذا همه دستگاه‌ها و مسئولان در بخش‌های مختلف باید با همکاری و مساعدت یکدیگر در راستای رفع این مسائل و مشکلات اهتمام داشته باشند.

رئیس قوه‌قضاییه در دوازدهمین سفر استانی خود در صدر هیئت عالی قضایی وارد یزد شد

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در دوازدهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، دقایقی پیش در صدر هیئت عالی قضایی، وارد یزد شد.

سفر امروز (پنجشنبه ۱۰ شهریور) حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان یزد، از جمله سفرهای رسمی رئیس قوه قضاییه محسوب می‌شود.

دیدار با اقشار مختلف مردمی، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان یزد، دیدار با صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان استان، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر امروز رئیس قوه قضاییه به استان یزد است.

در جریان سفر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان یزد، ۲۰ مسئول ارشد قضایی، رئیس عدلیه را همراهی می‌کنند، که هر کدام در راستای بررسی و رفع مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی مردم استان یزد، برنامه‌های مختلف و متنوعی دارند؛ از جمله سفر به ۱۰ شهرستان‌ استان شامل «میبد» ، «اردکان» ، «بهاباد» ، «مهریز» ، «مروست» ، «خاتم» ، «بافق» ، «تفت» ، «ابرکوه» و «اشکذر»؛ دیدار با مردم و مراجعه‌کنندگان به دادگستری و رفع مسائل آنها در چارچوب ضوابط قانونی؛ بازدید از بخش‌های مختلف دادگستری و سازمان‌های تابعه؛ بازدید از دادسرا؛ بازدید از انبار اموال تملیکی استان؛ بازدید از زندان و کانون اصلاح و تربیت؛ افتتاح کارگاه بنیاد تعاون یزد و سایر برنامه‌های تنظیم شده در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما