plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۲۶۲۸۲

پایگاه آمریکا در سوریه برای دومین بار هدف حمله قرار گرفت

پس از حملات راکتی شب گذشته به 2 پایگاه آمریکا در شرق سوریه، منابع رسمی سوریه خبر دادند که پایگاه آمریکا در شرق این کشور برای دومین بار هدف حمله قرار گرفته است. جنگنده های اشغالگر آمریکایی برای سومین بار به مناطقی در شرق سوریه حمله کردند.
پایگاه آمریکا در سوریه برای دومین بار هدف حمله قرار گرفت
به گزارش ایصال نیوز، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)،‌ ظهر امروز (پنجشنبه)، خبر داد که پایگاه آمریکا در میدان نفتی «کونیکو» واقع در استان دیر الزور (شرق) برای بار دوم هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

سانا به نقل از منابع محلی در استان دیرالزور خبر داد که پس از حمله راکتی به پایگاه آمریکا در میدان کونیکو صدای چند انفجار در این پایگاه به گوش رسیده و هنوز مشخص نشده که آیا این حمله تلفاتی به دنبال داشته یا خیر.

منابع مذکور اضافه کردند که نیروهای آمریکا به‌سرعت منطقه را بسته‌اند و همزمان با این اقدام، پرنده‌های نظامی آمریکا در محل حمله به پرواز در آمده‌اند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که دو پایگاه نظامی ارتش آمریکا، دیشب، در میدان نفتی «العمر» و میدان گازی «کونیکو» در شرق سوریه هدف حملات راکتی قرار گرفتند.

شبکه «اِن‌بی‌سی نیوز»، بامداد امروز، به نقل از یک مقام دولتی آمریکا گزارش داد: «تعداد نامعلومی از نظامیان آمریکایی در دو حمله راکتی جداگانه به تأسیسات محل استقرار نیروهای آمریکا در سوریه، زخمی شدند».

این مقام، که نام یا سمتش فاش نشد، گفت این جراحات سطحی و غیرمرگبار بوده و هنوز پیگیر گزارش تعداد دقیق مجروحان در عملیات‌های چهارشنبه شب علیه پایگاه‌های خود هستند.

آخرین خبر حاکی است که جنگنده های اشغالگر آمریکایی عصر پنج شنبه برای سومین بار در شبانه روز اخیر، اطراف مواضع مقاومت در شرق سوریه را هدف حملات خود قرار داده است.

المیادین نیز خبر داد وزارت دفاع آمریکا به نیروهای خود در عراق و سوریه اعلام آماده باش کرد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما