plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۲۶۱۷۹

روسیه از شناسایی عاملان ترور دختر متحد پوتین خبر داد

سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) اعلام کرد که سرویس‌های ویژه اوکراین در انفجار مرگباری که در آن "داریا دوگین"، دختر فیلسوف سیاسی و متحد ولادیمیر پوتین، "الکساندر دوگین" کشته شد، دست داشته‌اند.
روسیه از شناسایی عاملان ترور دختر متحد پوتین خبر داد
به گزارش ایصال نیوز، کمیته تحقیقات روسیه دو رروز پس از این حادثه تروریستی، اعلام کرد که یک بمب در زیر خودرو، در سمت راننده کار گذاشته شده بود.

اف اس بی با اعلام شناسایی عاملان انفجار مرگبار، در گزارش خود آورده است: این جنایت توسط سرویس‌های ویژه اوکراین تدارک دیده و اجرا شده است. مجری عملیات یک شهروند اوکراینی به نام خانم "ووک ناتالیا" متولد ۱۹۷۹ است که ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۲ به همراه دخترش به منظور سازماندهی عملیات قتل داریا دوگین و کسب اطلاعات در مورد سبک زندگی او وارد روسیه شده بود.

براساس این گزارش، آنها آپارتمانی را در مسکو در خانه‌ای که متوفی در آن زندگی می‌کرد، اجاره کردند. پس از انفجار خودروی دوگین توسط سیستم کنترل از راه دور، آنها به استونی گریخته‌اند.

گفتنی است؛ داریا دوگین دختر 30 ساله «الکساندر دوگین» اندیشمند سیاسی روسیه در غرب به مغز متفکر کرملین و الهام بخش و متحد ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه مشهور بود.

 پیشتر «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرده بود که اگر فرضیه دست داشتن اوکراین در مرگ «داریا دوگین» تائید شود، این مساله بیانگر سیاست تروریسم دولتی اوکراین است.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما