plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
کد مطلب : ۲۶۰۹۵
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خبر داد

مجوز استخدام حدود ۴۰ هزار نفر در وزارت بهداشت در حال پیگیری است

وزارت بهداشت قریب 5 هزار و 250 پروژه در دست ساخت دارد
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه مجوز استخدام حدود ۴۰ هزار نفری با سازمان استخدامی کشور در حال پیگیری است، گفت: نیروهایی که در ایام شیوع کرونا به وزارت بهداشت کمک کردند حتما شامل این طرح خواهند شد.
مجوز استخدام حدود ۴۰ هزار نفر در وزارت بهداشت در حال پیگیری است
به گزارش ایصال نیوز، بهروز رحیمی در جمع  خبرنگاران لرستان با بیان اینکه مهمترین رکن و سرمایه اصلی وزارت بهداشت وضعیت نیروهای انسانی ارزشمند آن است، اظهار داشت: یکی از موضوعات بسیار با اهمیت برای وزارت بهداشت که در حال پیگیری است بحث تبدیل وضعیت و ایجاد امنیت شغلی نیروهای انسانی آن است که تحت عنوان نیروهای شرکتی و قراردادی و نیروهای طرحی در حال خدمت هستند. 

وی افزود: در این زمینه یک مسیر از طریق مجلس تحت عنوان ساماندهی نیروهای دولت در حال پیگیری است تا بتوانیم این نیروها را به ویژه نیروهای طرحی را تبدیل وضعیت کنیم.

رحیمی بیان کرد: نیروهایی که در ایام شیوع کرونا به وزارت بهداشت کمک کردند و در صف به مردم خدمت دادند حتما شامل این طرح خواهند شد. 

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات بسیار خوب، موضوع مجوز استخدامی در وزارت بهداشت است، ادامه داد: با سازمان استخدامی کشور این موضوع در حال پیگیری است و احتمالا با یک عدد 30 تا 40 هزار نفری آزمون استخدامی را برگزار خواهیم کرد و یک سهمیه و امتیاز قابل توجهی برای پرستاران و گروه‌های شاغل در دوران کرونا قرار خواهیم داد که بتوانیم این نیروها را دوباره در مجموعه وزارت بهداشت در کنترل خود داشته باشیم. 

معاون وزیر بهداشت همچنین با اشاره به بیمارستان‌های در دست احداث لرستان، عنوان کرد: یکی از کارهای خیلی مهم در وزارت بهداشت موضوع ارتقای زیرساخت‌ها است. 

وی با بیان اینکه مهمترین رکن در ارتقای زیرساخت‌ها بحث منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی است، افزود: در وزارت بهداشت قریب 5 هزار و 250 پروژه در دست ساخت داریم و بالغ بر 48 هزار و 500 تخت بیمارستانی و بیش از 4 هزار پروژه بهداشتی داریم. 

رحیمی با تاکید بر اینکه یکی از سیاست‌های وزارت بهداشت اتمام پروژه‌های نیمه تمام با اولویت پروژه‌های بهداشتی در مناطق محروم و کم برخوردار مرزی است، تصریح کرد: در استان لرستان تا پایان سال قریب 40 پروژه در حوزه‌های مختلف که اکثریت بهداشتی هستند به بهره‌برداری خواهد رسید و سه پروژه اصلی بیمارستانی هم در دست ساخت داریم. 

وی با اشاره به اینکه بیمارستان 515 تختخوابی نیایش خرم آباد، پروژه 250 تختخوابی دورود و پروژه 250 تختخوابی کوهدشت از مهمترین پروژه‌های بیمارستانی در دست احداث در لرستان هستند، گفت: این سه پروژه از پروژه‌های اولویت‌دار دولت در استان لرستان است و از اعتبارات سفر ریاست جمهوری برخوردار هستند که در این راستا بیمارستان نیایش از محل ماده 56 منابع وام بانکی به پروژه تزریق خواهد شد و مضاف بر آن از محل ماده 37 و اعتبارات وزارتی هم پروژه‌ها تحت حمایت وزارت بهداشت هستند تا سرعت جریان ساخت پروژه‌ها افزایش یابد. 

رحیمی افزود: یکی ازدلایل سفر وزیر بهداشت پیگیری وضعیت پروژه‌های عمرانی است که قطعا بعد از این سفر منابع مالی پروژه‌ها افزایش خواهد یافت و به موقع و به سرعت به آنها تزریق خواهد شد. 

معاون وزیر بهداشت همچنین گفت: در هفته دولت نیز قریب 15 طرح در استان لرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما