plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۲۶۰۱۰
با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان

آیین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش نجف آباد برگزار شد

یدالله عابدی مدیر آموزش و پرورش نجف آباد شد
آیین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش نجف آباد صبح امروز 25 مردادماه 1401 با حضور مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش استان اصفهان، مسئولان شهرستان نجف آباد، معاونین آموزش و پرورش و مدیران مدارس شهرستان نجف آباد در سالن شهروند مجتمع خارون نجف آباد برگزار شد.
آیین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش نجف آباد برگزار شد
به گزارش ایصال نیوز، در این مراسم، از زحمات آقای سیدرضا موسوی مدیر پیشین آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد، تقدیر شد.



دکتر یدالله عابدی مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد نیز ضمن تشکر از مدیران حاضر در جلسه گفت: امروز همه برای پاسداشت زحمات آقای موسوی زاده مدیر سابق آموزش پرورش شهرستان نجف آباد جمع شده ایم و بنده در پایان دوره خدمت میتوانم از فعالیت ها و کارنامه اجرایی خود صحبت کنم و آیین سنگر سپاری باید با لبخند انجام شود و این رسم خوبی است که خوش استقبال باشیم و خوش بدرقه.

وی در پایان افزود هر چه یاد گرفته‌ام زحمت مربیان و معلمان بوده است و تمام  تلاشم را بکار میگیرم که به بهترین وجه مسئولیت خود را انجام دهم. انشا الله با همکاری و همیاری همدیگر کار شایسته و خوب و ماندگار انجام دهیم و برای رسیدن به این هدف همیاری شما را خواستارم.



عابدی دارای دکترای زبان و ادبیات فارسی است و پیش از مسئولیت جدید، کارشناس مسئول آموزش‌ و پرورش، کارشناس مسئوول حراست دانشگاه فرهنگیان شهید آیت و مسئوول بسیج هنرمندان شهرستان نجف‌آباد بوده است.

انتهای پیام/*
۴
گزارشگر : احمد امینی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما