plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۲۵۹۰۶
در پیامی به طرفداران چارچوب هماهنگی

مقتدی صدر: با اعضای چارچوب هماهنگی درباره وجود فساد و رواج آن در عراق اختلاف نظری نداریم

اختلاف ما بر سر این است که چه کسانی سران فساد هستند
مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق امروز (جمعه) در پیامی برای تظاهرکنندگان چارچوب هماهنگی شیعی گفت: ما و اعضای چارچوب هماهنگی درباره وجود فساد و رواج آن در کشور هیچ اختلاف نظری نداریم و اختلاف ما بر سر سران فساد است.
مقتدی صدر: با اعضای چارچوب هماهنگی درباره وجود فساد و رواج آن در عراق اختلاف نظری نداریم
به گزارش ایصال نیوز، در متن پیام مقتدی صدر خطاب به دوستداران صلح و آشتی آمده است: همانگونه که پی برده ام ما و اعضای چارچوب هماهنگی درباره وجود فساد و رواج آن در کشور هیچ اختلاف نظری نداریم و اختلاف ما بر سر سران فساد است.

صدر تأکید کرد: از شما تعجب می کنم چرا برای نجات وطن که اسیر دست اشغالگران و تروریسم و فساد شده ما را یاری نمی کنید؟ بنابراین تظاهرات شما یاری اصلاحات است نه یاری دولت و حکومت های بی فایده ای است که پشت سر هم می آیند و می روند.

وی پرسید: آیا شما نیز مانند ما خواهان کرامت ،آزادی،امنیت،سلامت و صلاح خود نیستید؟ آیا عقلانی نسیت از اصلاحات امام حسین (ع ) و سرنگونی دولت یزید الهام بگیرید؟

صدر تصریح کرد: اگر مخالفت کنید بدانید زمانی که برای تقلب در انتخابات تظاهرات و اعتصاب کردید همزمان با شما و علیرغم اینکه می توانستیم، تظاهرات و اعتصاب نکردیم. اگر تصمیم بر تظاهرات همزمان با تظاهرات اصلاحات کردید ...

باید تظاهراتتان مسالمت امیز باشد و آشتی ملی را حفظ کنید ..زیرا عراق مهم ترین چیز است . دست ما برای کمک به شما گروه چارچوب دراز است .. تابر اساس شیوه امام حسین (ع ) و مرجعمان سید صدر فساد را از بین ببریم . و اگر مخالف هستید ...

ما برای اطاعت از خدا و عشق به اصلاحات و وطن راه اصلاحات را پیش می گیریم .
و السلام علی من اتبع الاصلاح

فرزند امام حسین مقتدی بن سید محمد صدر

گفتنی است که اوضاع عراق به سوی تنش سیاسی روز افزون و پیچیدگی بیشتر حرکت می کند، جریان صدر از هواداران خود خواسته است تا امروز (جمعه) در تمام استانها تظاهرات و فرم های مربوط به "درخواست انحلال پارلمان" را پر کنند تا سپس این فرم ها به دستگاه قضایی تحویل داده شود.

اما چارچوب هماهنگی شیعی بر خلاف نظر جریان صدر خواستار انحلال پارلمان نیست.

به دنبال فراخوان جریان صدر برای تظاهرات امروز، چارچوب هماهنگی شیعی نیز از هواداران خود خواسته است تا امروز (جمعه) تظاهراتی در "حمایت از قانون و حفاظت از نهادهای حکومت" برگزار کنند.

کمیته ساماندهی تظاهرات حمایت از قانون و حفاظت از نهادهای حکومت اعلام کرده که راهپیمایی حمایت از قانون علاوه بر بغداد در دو استان بصره و نینوا نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما