plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۲۵۸۳
عاملان موساد مدال گرفتند

رژیم صهیونیستی به هکرهای اطلاعاتی خود برای سرقت اطلاعات از ایران مدال می‌دهد

به نظر می رسد اینگونه اقدامات تبلیغاتی اسرائیل غاصب در راستای جنگ روانی اطلاعاتی برای فریب جامعه جهانی است
بنیامین نتانیاهو، روز گذشته مدال ویژه رژیم صهیونیستی را به افسران اطلاعاتی خود که مدعی هستند آرشیو مخفی مهمی را از ایران سرقت نمودند، اهدا نمود. ایران تاکنون ادعای رژیم صهیونیستی در مورد سرقت اطلاعات از ایران توسط هکرها و ماموران موساد را تایید نکرده است و این گونه اقدامات تبلبغاتی روانی اسرائیل غاصب را در راستای جنگ روانی اطلاعاتی برای فریب جامعه جهانی می داند.
رژیم صهیونیستی به هکرهای اطلاعاتی خود برای سرقت اطلاعات از ایران مدال می‌دهد
به گزارش ایصال نیوز، بنیامین نتانیاهو، روز گذشته مدال ویژه رژیم صهیونیستی را به افسران اطلاعاتی خود که مدعی هستند آرشیو مخفی مهمی را از ایران سرقت نمودند، اهدا نمود. نخست وزیر رژیم صهیونیستی، جایزه ملی اسرائیل را به افردای که در زمینه ایمنی و توسعه هواپیما ها و تجهیزات مورد استفاده در سوریه و هکرهای اطلاعاتی که از ایران جاسوسی کرده اند، اهدا نمود.
در این مراسم، نتانیاهو، جزئیات جدیدی از سرقت ادعایی اطلاعات از تهران در سال گذشته را ارائه نمود. وی مدعی است این اطلاعات را به طور کامل در اختیار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قرار داده است.
نتانیاهو گفت: "هنگامی که من و ترامپ در داووس سوئیس ملاقات کردیم، من گفتم که قصد دارم افراد خود را برای بدست آوردن آرشیو هسته ای ایران به تهران بفرستم. او پرسید که آیا این خطرناک است یا خیر، پاسخ دادم که این خطر قابل توجه ای است، اما نتیجه آن، فعالیتهای ایران را علنی می کند".
گفتنی است، ایران تاکنون ادعای رژیم صهیونیستی در مورد سرقت اطلاعات از ایران توسط هکرها و ماموران موساد را تایید نکرده است و این گونه اقدامات تبلبغاتی روانی اسرائیل غاصب را در راستای جنگ روانی اطلاعاتی برای فریب جامعه جهانی می داند.
انتهای پیام/*
۵
مرجع : اسپوتنیک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما