plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۲۵۸۲۱
منصور شیشه فروش اعلام کرد

سیل در روستاهای فریدونشهر اصفهان خسارت جانی نداشت

بر جای ماندن ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت در پی بارندگی های اخیر
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جاری شدن سیلاب یکشنبه شب در روستای وزوه و هیران منطقه پشتکوه شهرستان فریدونشهر خسارت جانی در بر نداشت.
سیل در روستاهای فریدونشهر اصفهان خسارت جانی نداشت
به گزارش ایصال نیوز، منصور شیشه فروش روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: این سیلاب خساراتی به محل اسکان اهالی، برخی راه‌های روستایی، بخش کشاورزی و دام عشایر مستقر در منطقه واردکرد.

وی اظهار داشت: گروه‌های امدادی مدیریت بحران اداره راهداری،هلال احمر برای امدادرسانی به محل اعزام شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: اداره کل هواشناسی اصفهان با توجه به رگبار ، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی تا روز سه شنبه در استان "هشدار زرد" صادر کرده است.

بر اساس هشدار مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، رنگ زرد برای آگاهی بخشی، رنگ نارنجی برای حفظ آمادگی و رنگ قرمز برای اقدام است.

وی خاطرنشان کرد:بر این اساس احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، ایجاد روان آب، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی استان و ایجاد خسارات بر اثر وزش باد شدید موقتی وجود دارد.

شیشه فروش به شهروندان توصیه شده است از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌های فصلی و بستر رودخانه های فصلی و مسیل ها اجتناب و از پارک خودروها در کنار درختان فرسوده خودداری کنند و تدابیر پیشگیرانه را برای کاهش خسارت احتمالی داشته باشند.

بارندگی های اخیر خساراتی بالغ بر۹۰۰ میلیارد تومان به ۱۸ شهرستان استان اصفهان وارد کرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما