plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۲۵۷۶۲
وزیر آموزش و پرورش خبر داد

۸۰ درصد کتاب‌های درسی مورد نیاز برای سال تحصیلی آینده چاپ شده است

کمبود نیروی انسانی در استان‌ها در حال بررسی است
یوسف نوری با بیان اینکه برای تکرار نشدن مشکل کمبود کتب درسی برای سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است، گفت: تا کنون ۸۰ درصد از کتب درسی سال آینده به چاپ رسیده است.
۸۰ درصد کتاب‌های درسی مورد نیاز برای سال تحصیلی آینده چاپ شده است
به گزارش ایصال نیوز از خانۀ ملت، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه اصلاح شیوه توزیع کتب درسی گفت: در این زمینه با توجه به اینکه سال گذشته نحوه توزیع کتب درسی با مشکل مواجه بود، اقداماتی صورت گرفته و در حال حاضر 80 درصد کتب درسی به چاپ رسیده و توزیع آن به زودی انجام خواهد شد.

نوری اظهار کرد: آمار جابه‌جایی دانش آموزان نیز در حال اخذ شدن بوده تا نسبت به توزیع کتب برای این دانش آموزان نیز به صورت دقیقی انجام گیرد.

وی در مورد موضوع ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش نیز، تصریح کرد: در این زمینه جلسات مختلف در استان ها برگزار شده و اگر در مناطقی از کشور با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم به دلیل جابه‌جایی‌ها و مهاجرت‌های درون و حتی برون کشوری است؛ در این زمینه گزارشی برای کمیسیون آموزش مجلس نیز ارائه شد.

نوری اضافه کرد: در زمینه کمبود فضای آموزشی نیز به جز مناطقی که سیل اخیر تخریب‌هایی از خود برجای گذاشته در سایر مناطق مشکل خاصی وجود ندارد. مناطق سیل زده نیازمند رسیدگی فوری هستند.

انتهای پیام/*
۱۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما