plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۲۵۶۵

یک زن معاون فرماندار ورامین شد

نرگس شرکت توسلی با حکم معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران، به عنوان سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ورامین منصوب و طی آئینی معرفی شد.
یک زن معاون فرماندار ورامین شد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از ایرنا، فرماندار شهرستان ورامین روز سه شنبه در این مراسم گفت: شهرستان ورامین از ظرفیت‌های ویژه ای در حوزه کشاورزی و صنعت برخوردار است که با برنامه ریزی مدون و اصولی می‌توان برای توسعه اقتصادی شهرستان کارهای مناسبی انجام داد.
حسین کاغذلو افزود: رهبر معظم انقلاب سال جاری را با عنوان رونق تولید نامگذاری کرده‌اند که دست یابی به این مهم به برنامهریزی صحیح برای دست یابی به اهداف تسهیل و رفع موانع تولید نیاز دارد.
وی تأکید کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های معاونت جدید، بررسی وضعیت واحدهای تولیدی، رفع مشکلات و موانع تولید به منظور حفظ وضعیت فعلی اشتغال و افزایش فرصت‌های شغلی پایدار در منطقه است.
وی اظهار داشت: شهرستان ورامین، قطب کشاورزی استان تهران محسوب می‌شود و در اصل اقتصاد شهرستان برپایه کشاورزی استوار شده است، یکی از مهمترین مانع توسعه کشاورزی ورامین، کمبود منابع آبی است از این رو توجه به کارگروه آب کشاورزی می‌تواند بسیاری از مشکلاتی که کشاورزان با آن دست و پنجه نرم می‌کند را برطرف کند.
فرماندار ورامین گفت: شهرستان ورامین علاوه بر کشاورزی، در حوزه صنعت نیز یکی از شهرستان‌های مهم استان تهران محسوب می‌شود که با صدها واحد تولیدی و برخورداری از چهار شهرک صنعتی چرمشهر، سالاریه، شهید ملاآقایی و شهدای خیرآباد فرصت‌های شغلی پایداری را ایجاد کرده است.
وی افزود: از معاونت جدید برنامه ریزی فرمانداری ورامین انتظار می‌رود تا با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و استفاده از تجربیات و تخصص کارشناسان، شرایط را برای ارتقا جایگاه شهرستان در حوزه‌های مختلف فراهم کنند.
پیش از این مجتبی بوربور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ورامین بود.
توسلی پیش از این یکی از کارشناسان وزارت کشور بود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما