plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۲۵۶۴۴

اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال 1401 منتشر شد

در آستانه اعلام نتایج اولیه کنکور سال 1401 ، سازمان سنجش، اسامی نفرات برتر پنج گروه آزمایشی آزمون سراسری سال 1401 را اعلام کرد.
اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال 1401 منتشر شد
به گزارش ایصال نیوز، ظهر امروز سه شنبه یازدهم مردادماه 1401، سازمان سنجش آموزش کشور اسامي نفرات برتر پنج گروه آزمايشي آزمون سراسري سال 1401 را اعلام کرد. 

در گروه علوم انسانی، محمد بهرامی با کسب رتبه یک، مائده ملکی با کسب رتبه دو و سیده مهرناز سیّدی با کسب رتبه سه، موفق به کسب رتبه های برتر این گروه آزمایشی شدند. 

در گروه علوم تجربی، فرناز حسن زاده با کسب رتبه یک، علیرضا دهقانی تفتی با کسب رتبه دو و سبا رضایی بروجنی با کسب رتبه سه، موفق به کسب رتبه های برتر این گروه آزمایشی شدند.

در گروه علوم ریاضی و فنی، سیدحسین سیدمهدی جاسبی با کسب رتبه یک، امیرپارسا بهرامی با کسب رتبه دو و علیرضا ملک حسینی با کسب رتبه سه، موفق به کسب رتبه های برتر این گروه آزمایشی شدند. 

در گروه هنر، کیاناز شاطریان، شایا قنادان زاده و صبا سلطانی به ترتیب با کسب رتبه های اول تا سوم، به عنوان رتبه برتر های این گروه آزمایشی معرفی شدند و در گروه زبانهای خارجی نیز، کیارش علیزاده، امیرحسین کیوانی و علیرضا ملک حسینی، موفق به کسب رتبه های اول تا سوم این گروه آزمایشی شدند.  

اسامی ده برتر هر یک از گروه های آزمایشی آزمون سراسری سال 1401، به شرح زیر است: 

رتبه های برتر کنکور 1401 گروه آزمایشی علوم انسانی




رتبه های برتر کنکور 1401 گروه آزمایشی علوم تجربی



رتبه های برتر کنکور 1401 گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی



رتبه های برتر کنکور 1401 گروه آزمایشی هنر




رتبه های برتر کنکور 1401 گروه آزمایشی زبان



گفتنی ست نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ نیز تا امشب در سایت سازمان سنجش منتشر می شود. 

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما