plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
کد مطلب : ۲۵۶۳۱
در نشست شورای گفت‌گوی دولت و بخش خصوصی

وزیر اقتصاد: یکسان سازی قیمت نان صنعتی و سنتی در جلسه ستاد اقتصادی دولت بررسی می شود

مطرح است که تمام خانواده به شکل یکسان از برداشت یارانه بهره ببرند
سید احسان خاندوزی گفت: موضوع یکسان سازی نرخ نان صنعتی و سنتی را در جلسه آینده ستاد اقتصادی دولت مطرح می‌کنیم و تلاش داریم دولت تصمیمی بگیرد که خواسته فعالان اقتصادی باشد. در برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مطرح است که پرداخت یارانه، اختصاصی به سرپرست خانوار نداشته باشد، بلکه تمام خانواده به شکل یکسان از برداشت یارانه بهره ببرند.
وزیر اقتصاد: یکسان سازی قیمت نان صنعتی و سنتی در جلسه ستاد اقتصادی دولت بررسی می شود
به گزارش ایصال نیوز، وزیر اقتصاد در یکصد و یازدهمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: مقرر شده تا خریدهای مردم با کارت بانکی موجود و عادی انجام شود و برای یارانه کارت جدید صادر نخواهد شد.

وی تصریح کرد: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مطرح است که پرداخت یارانه، اختصاصی به سرپرست خانوار نداشته باشد، بلکه تمام خانواده به شکل یکسان از برداشت یارانه بهره ببرند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: هدف‌گذاری و خط قرمز دولت برای نان این است که شاهد افزایش قیمت نباشیم و تغییرات در آرد و گندم به نحوی باشد که کمترین آسیب را داشته باشد، اما به طور قطع افزایش قیمت نان را نخواهیم داشت.

بررسی یکسان سازی قیمت نان صنعتی و سنتی در جلسه ستاد اقتصادی دولت

خاندوزی گفت: موضوع یکسان سازی نرخ نان صنعتی و سنتی را در جلسه آینده ستاد اقتصادی دولت مطرح می‌کنیم و تلاش داریم دولت تصمیمی بگیرد که خواسته فعالان اقتصادی باشد.

وی در خصوص حذف ارز ترجیحی تاکید کرد: این اقدام یک اصلاح ساختاری بود و بنای دولت بر این است تا انحصار شرکت‌ها در واردات و ذخیره‌سازی از بین برود.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: تصمیم داریم سال آینده بخش اعظم تولید، تجارت و ذخیره‌سازی به بخش خصوصی واگذاری شود و با وجود بررسی‌های دولت از اطمینان بر روند این شاخص‌ها، عاملیت غیردولتی شود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما