plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
کد مطلب : ۲۵۶۰۸
در ایام بزرگداشت شهادت سرور و سالار شهیدان

خبر بازگشت پیکر «شهید محمدشفیع»، چشم انتظاری چهل ساله پدر و مادری فداکار را حال و هوای دیگری بخشید

پیکر مطهر شهید والامقام در روستای جلال آباد تشییع و به خاک سپرده می شود
همزمان با دومین روز ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، خبر بازگشت پیکر مطهر «شهید محمدرضا محمدشفیع»، به پدر و مادر این شهید والامقام اعلام شد.
عکس از مهرداد ابراهیمیان
عکس از مهرداد ابراهیمیان
به گزارش ایصال نیوز، صبح امروز (یکشنبه) همزمان با دومین روز از ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام)، با حضور مسئولان سپاه ناحیه نجف آباد و بنیاد شهید و امور ایثارگران نجف آباد، خبر بازگشت پیکر مطهر شهید محمدرضا محمدشفیع به پدر و مادر والامقامش اعلام شد.



صبر و انتظار چهل ساله پدر و مادر بزرگوار این شهید والامقام، گواه دیگری بر تاریخ رشادت ها و ایثارگری های اهالی این سرزمین است. فراغ و چشم انتظاری ای که اکنون با وصالی شکوهمند، جاودانه خواهد شد و پیکر این شهید والامقام در ایام شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام)، عزتمندانه در روستای جلال آباد نجف آباد تشییع و به خاک سپرده می شود. 

شهید محمدرضا محمدشفیع اهل روستای جلال‌آباد نجف‌آباد می‌باشد که در ایام جوانی عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و در سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه مفقود گردید.



عملیات والفجر مقدماتی یکی از عملیات های ایران علیه مواضع نیرو‌های نظامی عراق در منطقه عماره در ۲۰۰ کیلومتری جنوب غرب بغداد انجام بود. این عملیات با رمز یا الله در محور فکه - چزابه به صورت گسترده در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۶۱ با فرماندهی سپاه انجام شد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما