plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
کد مطلب : ۲۵۳۸۵

باهنر: به دیدن روحانی رفتم و گفتم خودتان را کنار نکشید

محمدرضا باهنر گفت: ما شاید جزو معدود تشکل‌های اصولگرا بودیم که بعد از پایان دولت آقای روحانی یک بیانیه مفصل دادیم و خدمات دولت و هم برخی اشکالات دولت آقای روحانی را بازگو کردیم. اینکه بگوییم یک دولت سیاه بوده و باید آن را آسفالت کنیم اعتقادی به این مسئله ندارم.
باهنر: به دیدن روحانی رفتم و گفتم خودتان را کنار نکشید
به گزارش ایصال نیوز، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین که در کارنامه کاری خود سابقه هفت دوره حضور در مجلس شورای اسلامی را دارد با خبرگزاری ایلنا گفتگو کرده و اظهار داشته که به عقیده او دولت روحانی یک دولت سیاه نیست که باید آن را آسفالت کرد.


گزیده اظهارات باهنر را در ادامه خواهید خواند:

*من با آقای روحانی ملاقات داشتم. با آقای لاریجانی حجت الاسلام ناطق نوری هم ملاقات داشته‌ام. البته آقای خاتمی را تقریباً چهار پنج سالی است که ملاقات دو نفره با ایشان نداشته‌ام . این‌که منعکس شود ما جلسه‌ای با هم داشتیم، خیر اینطور نبوده است.

ما تقریباً بیست سال است که با هیئت رئیسه مجلس پنجم ماهی یک بار جلسه داریم. در آن جلسه من هستم آقای ناطق هست آقای تقوی و دوستان مجلس پنجم هستند. آقای روحانی قبل از ریاست جمهوری‌شان مرتب در آن جلسه شرکت می‌کردند ولی در دوره ریاست جمهوری‌شان مقداری کار داشتند یا یک مقداری هم حال نداشتند و دیگر در جلسات شرکت نکردند.

جلسات ما با آقای ناطق مستمر است و به اصطلاح به قول آقایان گعده است و از هر دری سخنی می‌گوییم اما جلسه تصمیم گیری نیست و بیشتر حکم صله رحم را دارد. در مورد آقای روحانی بعد از پایان دوره ریاست جمهوریشان به دیدنشان رفتم. یک ساعت هم نشستم و صحبت کردم. خلاصه بحث من هم با آقای روحانی این بود که آقای روحانی شما بعد از ریاست جمهوری نه باید خاتمی و نه باید احمدی‌نژاد بشوید. دولت شما یک سری اقدامات مثبت و یکسری اشکالات هم داشته است.

توصیه من به آقای روحانی این بود که خودتان را کنار نکشید و در این فضا بمانید. البته ما شاید جزو معدود تشکل‌های اصولگرا بودیم که بعد از پایان دولت آقای روحانی یک بیانیه مفصل دادیم و خدمات دولت و هم برخی اشکالات دولت آقای روحانی را بازگو کردیم. اینکه بگوییم یک دولت سیاه بوده و باید آن را آسفالت کنیم اعتقادی به این مسئله ندارم. با آقای روحانی همین یک ملاقات را داشتیم دیگر هم ادامه نداشت. ملاقات کاری هم نبود که بنشینیم و در مورد مسائل کشور صحبت کنیم. اینکه آقایان با هم ملاقات دارند را باید از خودشان سوال کنید.

*ما با آقای لاریجانی یکی دو نشست داشتیم الان هم در مجمع تشخیص ایشان را می‌بینیم اما اینکه ملاقات کاری و برنامه ریزی شده باشد، این طور نبوده و بیشتر حکم صله رحم و دیدن دوستان را داشته است. روحیه من اینطور است.

من بعد از انتخابات ۱۴۰۰ آقای روحانی را دیدم، آقای جهانگیری را دیدم، در همین دفتر از آقای زنگنه دعوت کرده‌ و نشستیم باهم صحبت کردیم. با آقای رحمانی فضلی وزیر کشور دولت قبل و با آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی صحبت کردیم. در کنگره اخیر جامعه اسلامی مهندسین انواع و اقسام چهره‌ها بودند. آقای ناطق، آقای صالحی، آقای محسن هاشمی، آقای خاندوزی و آقای حسینی، آقای اسلامی بودند.

ما با رقبای سیاسی خود دعوا نداریم، رقیب سیاسی هستیم. ممکن است آقای جهانگیری خیلی از مواضع سیاسی من را قبول نداشته باشد و من هم خیلی از مواضع ایشان را قبول نداشته باشم. اما با هم قهر نیستیم می‌نشینیم باهم صحبت می‌کنیم. من جلسه کاری سیاسی با آقایان ندارم اما آنها را می‌بینم و ابایی هم از این مسئله ندارم هر از چند گاهی هم تماسی هم با آنها می‌گیرم.

*یکی از اشکالات دولت آقای روحانی این بود که همه تخم مرغ‌های خود را در سبد برجام گذاشت. بالاخره چند روز از استقرار آقای رئیسی در ریاست جمهوری گذشته بود که دیدیم ایشان به اجلاس شانگهای رفت و در آنجا برخی مسائل را حل کرد. یا در بحث کرونا برای واردات واکسن از طریق مذاکره با رئیس جمهور چین برخی مشکلات را حل کرد. بالاخره یک سری راه‌ها و کارها را می‌شود در اقتصاد انجام داد. اقتصاد بر همه اینها ترجیح دارد. جهان نیوز 

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما